اخبار کسب و کار

فعلا منتظر وارکرفت ۴ نباشید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

«پیت استیل‌ول»، تهیه‌کننده ارشد بلیزارد، به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بازی «وارکرفت ۴» (Warcraft IV) ندارد. با این حال، ساخت دنباله این مجموعه چندان دور از انتظار نیست؛ آن‌ها در هفته گذشته نسخه بازسازی شده وارکرفت ۳ را معرفی کردند. همین موضوع نشان می‌دهد که آن‌ها هنوز بیخیال این سری نشده‌اند.

استیل‌ول درباره این موضوع گفت: «نمی‌خواهم بگویم این موضوع نشد و غیرممکن است، ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت وارکرفت ۴ نداریم. فعلا ساخت Warcraft III: Reforged در اولویت اول ما قرار دارد.»

با اینکه بیانیه استیل‌ول به خودی خود چندان تعجب‌بر‌انگیز نبود، اما این صحبت‌ها دوباره ثابت کرد که سری وارکرفت توانسته در طول ده سال گذشته جایگاه خوبی برای خود فراهم کند. از زمانی که بازی World of Warcraft در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و توانست بازار را به تسخیر خود در بیاورد، بازی‌های MMO نقش‌آفرینی زیر ذره‌بین بلیزارد قرار گرفتند و این شرکت تمام تمرکزش را روی این‌گونه آثار گذاشت.

با تمام این صحبت‌ها، معرفی Warcraft III: Reforged بزرگ‌ترین خبری بوده که در چند وقت اخیر از این مجموعه به گوشمان خورده. بر اساس اطلاعات به دست آمده، در این نسخه کاراکترها و انیمیشن‌ها مجددا طراحی شده‌اند و بخش داستانی و نقشه‌ها هم تغییراتی به خود دیده‌اند. همچنین رابط کاربری بازی و بخش World Editor بهبود یافته‌اند و پشتیبانی از وضوح تصویر ۴K به بازی اضافه شده.

وارکرفت ۳ برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر شد؛ دقیقا دو سال پیش از عرضه World of Warcraft. به غیر از محتویات اضافه‌ای که با محوریت وارکرفت به بازی Heroes of the Storm اضافه شدند، در این سال‌های اخیر هیچ خبری از این مجموعه به گوشمان نخورده بود. حال با توجه به این خبر، به نظر می‌رسد که طرفداران باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه وارکرفت ۴ منتظر بمانند.

منبع: Gamespot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فعلا منتظر وارکرفت ۴ نباشید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا