اخبار کسب و کار

آیفون‌های ۲۰۱۹ از دوربین جدید برای فیس‌آیدی استفاده خواهند کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

Ming-Chi Kuo که همیشه اطلاعات جدید و تازه از محصولات آینده اپل منتشر می‌کند، اخیرا اعلام کرده که آیفون ۲۰۱۹ به دوربین جدید برای فیس‌آیدی مجهز خواهد شد.

به نقل از MacRumors، آقای Kuo اعلام کرده که اپل سال آینده از سیستم دوربین و سنسور بهتری برای فیس‌آیدی استفاده خواهد کرد که فیس‌آیدی را از نظر دقت، بهبود خواهد بخشید. در این گزارش همچنین اعلام شده که احتمالا یک دوربین جدید در مجموعه سنسورهای فیس‌آیدی استفاده خواهد شد که می‌تواند زمان بازتاب نور تابیده از فیس‌آیدی تا چهره فرد را اندازه‌گیری کند. چنین کاری موجب می‌شود سیستم فیس‌آیدی در آیفون ۲۰۱۹ بتواند تصاویر سه بعدی بهتری از کاربر بسازد. همچنین نور اینفرارد در فیس‌آیدی جدید نیز کم‌تر خواهد شد تا هم در زیر نور خورشید و هم در شب، آیفون بتواند با دقت مشابهی نقشه سه بعدی از چهره فرد ساخته و آن را تشخیص دهد.

همچنین این تکنولوژی به بهتر شدن تجربه کاربری اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده در آیفون‌ها و آیپدهای سال آینده، کمک خواهد کرد. Kuo در همین زمینه اعلام کرده تصاویر سه بعدی که با فیس‌آیدی جدید ساخته می‌شوند را می‌توان با اپل پنسل روی آیپد‌های مجهز شده به سیستم جدید فیس‌آیدی، ادیت کرد.

در حال حاضر فیس‌آیدی حدود ۳۰ هزار نقطه اینفرارد را به صورت کاربر می‌تاباند و با یک دوربین اینفرارد، این نقاط را خوانده و چهره کاربر را تشخیص می‌دهد. اگرچه فیس‌آیدی کنونی نیز دقت بسیار بالایی دارد اما نقشه‌ای که از چهره کاربر می‌سازد، در شرایط نوری مختلف کمی با یکدیگر فرق دارند اما در فیس‌آیدی جدید، این مشکل برطرف خواهد شد.

به طور خلاصه، بهتر شدن و بالارفتن دقت فیس‌آیدی در سال آینده خبر خوبی است چرا که قرار نیست به این زودی‌ها این سیستم حذف شود و خبری از استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آیفون ۲۰۱۹ نیست.

منبع: TheVerge

The post آیفون‌های ۲۰۱۹ از دوربین جدید برای فیس‌آیدی استفاده خواهند کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا