اخبار کسب و کار

سریال افسانه زلدا، پروژه‌ی بعدی سازنده‌ی مجموعه کسلوانیا

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گزارش‌هایی غیر رسمی به تازگی از ساخت مجموعه‌ای سریالی با اقتباس از مجموعه بازی‌های «افسانه‌ی زلدا» (The Legend of Zelda) خبر داده‌اند. طبق اطلاعاتی که خبرگزاری TheWrap منتشر کرده است، تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا برای ساخت سریال افسانه‌ی زلدا با نینتندو وارد مذاکره شده و ساخت این پروژه، کلید خورده است.

تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی سریالی کسلوانیا برای ساخت سریال افسانه‌ی زلدا با نینتندو وارد مذاکره شده است.

«آدی شانکار» (Adi Shankar)، که پیش از این تهیه کنندگی مجموعه‌ی انیمشینی کسلوانیا را برای نت‌فلیکس برعهده داشته، چند روز پیش در اینستاگرام رسمی خود از ساخت یک پروژه‌ی جدید خبر داد. شانکار در اینستاگرام خود نوشته است: «موفقیت کسلوانیا موقعیت جدیدی را به وجود آورده است. می‌خواهم خبر بدهم که قرار است با یک شرکت بازی‌سازی بزرگ ژاپنی برای تبدیل یکی از مجموعه‌های بزرگ آن‌ها همکاری کنمم. در روز شانزده نوامبر می‌گویم که چه چیزی است.»

خبرگزاری TheWrap با استناد به منابع خود توانسته است متوجه شود که مجموعه‌ی جدید آدی شانکار، در واقع اقتباسی از مجموعه بازی‌های افسانه‌ی زلدا است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دهه‌ها پیش، یک مجموعه‌ی انیمشینی تلویزیونی از روی افسانه‌ی زلدا ساخته و پخش شد؛ مجموعه‌ای که معمولا به عنوان یکی از بدترین اقتباس‌های تاریخ شناخته می‌شود.

با این حال، سابقه‌ی کاری آدای شانکار به عنوان تهیه کننده‌ی فیلم‌های خوبی مثل Lone Survivor، Bodied، Dredd و البته مجموعه‌ی موفق کسلوانیا، کم و بیش ما را از کیفیت سریال زلدا مطمئن خواهد کرد. آدی شانکار هم‌چنین به عنوان تهیه کننده‌ی مجموعه‌ی سریالی Assassin’s Creed انتخاب شده است و این مجموعه هم در دست ساخت است.

نمی‌دانیم مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا قرار است انیمشینی باشد یا نه و حتی نمی‌دانیم برای چه شبکه و شرکتی ساخته می‌شود. احتمالا تا دو هفته‌ی دیگر که آدی شانکار می‌خواهد از این موضوع پرده بردارد، خبرهای بیشتری خواهیم شنید.

فصل دوم سریال کسلوانیا هفته‌ی گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

منبع: TheWrap

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post سریال افسانه زلدا، پروژه‌ی بعدی سازنده‌ی مجموعه کسلوانیا appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا