اخبار کسب و کار

معرفی انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار 2

دیزنی دومین تریلر رسمی از انیمیشن Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) را منتشر کرده که عنوان رسمی آن، انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (خرابکاری های رالف در اینترنت: رالف خرابکار ۲) می‎باشد.

این تریلر را در زیر می‌توانید با دو کیفیت مشاهده یا دانلود کنید. این انیمیشن، دنباله‎ای مورد انتظار برای انیمیشن Wreck-It Ralph (رالف خرابکار) سال ۲۰۱۲ است. در این تریلر تازه، ونلوپ وان شوییتز و رالف با وب جهان‎گستر آشنا می‎شوند. به نظر می‎رسد که این انیمیشن همراه با حضورهای کوتاه بسیار از کاراکترهای بسیار شناخته‏‎شده دیگر انیمیشن‎های دیزنی و ارجاع‎های زیاد به بازی‎های ویدیویی کلاسیک خواهد بود.انیمیشن رالف خرابکار ۲ با صداپیشگی جان سی رایلی، سارا سیلورمن، کریستن بل، مندی مور، الن تادیک، کلی مک دونالد، ایدینا منزل، آولیل کراوالهو، آنتونی دنیلز، تراجی پ هنسون، جیمز کوردون، مینگ-نا ون، جین لینچ، جک مک برایر، آنیکا نونی رز، آیرین بدارد، ربکا ویسوکی، پیج اوهارا، جودی بنسون و جنیفر هیل می‎باشد.

فیلمنامه این انیمیشن را جیم ریردون، فیل جانستون و پاملا ریبون قلم زده‎اند و کارگردانی آن را فیل جانستون و ریچ مور برعهده دارند و قرار است در تاریخ چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ (۲۱ نوامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده نقره‌ای به اکران دربیاید.خلاصه داستان رسمی این انیمیشن بدین شرح می‌باشد:

در این انیمیشن، رالف دنیای بازی ویدیویی لیتواک را پشت سر می‌گذارد و وارد دنیای ناشناخته، گسترده و هیجان‌انگیز اینترنت می‌شود، دنیایی که ممکن است از خرابکاری‌های رالف جان سالم به در نبرد. شرور بازی ویدیویی رالف و رفیق نامتجانسش، ونلوپ وان شوییتز، باید با سفر به شبکه گسترده جهانی برای پیدا کردن بخشی جایگزین برای نجات بازی ویدیویی ونلوپ، همه چیز را به خطر بیاندازند. در طی مسیرشان، رالف و ونلوپ به شهروندان اینترنت برای عبور از مسیرشان اعتماد می‌کنند.

 

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شرکت والت دیزنی دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را امروز منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار هستیم و تمرکز آن بیشتر روی شخصیت رالف با صداپیشگی جان سی ریلی و ونلوپه با صداپیشگی سارا سیلورمن و ورود آن‌ها به دنیای اینترنت است که بار دیگر شاهد خرابکاری‌های رالف اینبار در مقیاسی بزرگ‌تر هستیم. در این تریلر علاوه بر اینکه شاهد حضور پرنسس‌های دیزنی مثل موآنا، آنا، مولان، تیانا، راپانزل، آریل، بل، یاسمین، پوکاهانتس، مریدا و ملکه السا، هستیم، به دیگر مجموعه‌های دیزنی مثل جنگ ستارگان، مارول و حتی پیکسار نیز اشاره می‌شود و در طول تریلر شاهد ورود استورم‌تروپرها نیز هستیم. همچنین در بخشی از تریلر شخصیت آیرون من نیز حضور دارد که دو جنگنده فضایی از دنیای جنگ ستارگان در حال تعقیب یکدیگر هستند. لینک IMDb

رالف خرابکار 2

Ralph Breaks the Internet is an upcoming American 3D computer-animated comedy film produced by Walt Disney Animation Studios. The sequel to the 2012 film Wreck-It Ralph, and the 57th Disney animated feature film, it features the voices of John C. Reilly, Sarah Silverman, Jack McBrayer, Jane Lynch, Taraji P. Henson, Alan Tudyk and Gal Gadot. The film is scheduled to be released in the United States on November 21, 2018, by Walt Disney Pictures. wikipedia

برای دانلود انیمیشن رالف خرابکار 2 به سایت هکس دانلود سر بزنید.

 

 

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا