اخبار کسب و کار

یک گوشی با دوربین هوشمند: معرفی گوشی هواوی نوا ۳

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

هفته‌های گذشته جدیدترین عضو از سری گوشی‌های نوای شرکت هواوی معرفی شد. گوشی هواوی نوا ۳ جدیدترین محصول این برند است که علاوه بر طراحی زیبا، قابلیت‌های چشمگیری نیز دارد. سری گوشی‌های نوا در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرند اما برخی از قابلیت‌های نوا ۳ قابل مقایسه با دوربین‌های پرچمدار است.

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/08/Huawei-Nova-3SD.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

دوربین نوا ۳ جزو نقاط مثبت این گوشی به حساب می‌آید. نوا‌ ۳ در مجموع ۴ دوربین دارد که دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت این گوشی قرار گرفته است. دوربین دوگانه پشت نوا ۳ از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی رنگی و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده است. این دو دوربین در همکاری با یکدیگر تصاویری با جزئیات بسیار زیاد ثبت می‌کنند.

در کنار این دو دوربین قابلیت‌های نرم‌افزاری خاصی برای نوا ۳ در نظر گرفته شده است که به بهتر شدن عکس‌ها کمک می‌کند. هوش مصنوعی به کار رفته در این گوشی قابلیت تشخیص صحنه‌های مختلف را دارد و تنظیمات دوربین را بر اساس سوژه مورد نظر عکاسی بهینه می‌کند تا بهترین تصاویر ممکن ثبت شوند. حالت هوش مصنوعی به‌صورت پیش‌فرض فعال است و به همین خاطر به‌راحتی می‌توانید از این مشخصه بهره ببرید. برای مثال هنگام عکاسی از غذا با موبایل، هوش مصنوعی این موضوع را تشخیص می‌دهد و با اعمال تغییرات در «محدوده‌ی دینامیکی» (dynamic range)، رنگ، نور، شفافیت و دیگر موارد، باعث می‌شود عکس نهایی جذاب‌تر شود.

The post یک گوشی با دوربین هوشمند: معرفی گوشی هواوی نوا ۳ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا