اخبار کسب و کار

معرفی سریال ممنوعه + تاریخ پخش

مجموعه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی به زودی پخش خواهد شد. در واقع طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مجموعه ممنوعه از روز دوشنبه، پنجم شهریور با پخش قسمت اول آغاز خواهد شد. جانشین تهیه کننده این مجموعه مهدی یاری و سرمایه گذار آن صادق یاری است. تاکنون اطلاعات زیادی از داستان مجموعه «ممنوعه» فاش نشده است اما با توجه به رده بندی سنی بالای شانزده سال این سریال، انتظار می‌رود با یک سریال درام اجتماعی روبه‌رو شویم.

در سریال ممنوعه بازیگرانی مانند امیر جعفری، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفى حضور خواهند داشت. پخش این سریال نیز بر عهده موسسه سرو رسانه پارسیان خواهد بود. دو خواننده پرطرفدار این روز‌ها یهنی آرش و مسیح خوانندگان این سریال هستند. امیر پورکیان، کارگردان سریال «ممنوعه» پیش از این تهیه فیلم‌های زار، دریا و ماهی پرنده، خنده‌های آتوسا و خیابان یکطرفه را برعهده داشته است. او همچنین فیلم ناکوک را جلوی دوربین برده است. علی اکبر نجفی، تهیه کننده این سریال پیش از این وظیفه تهیه سریال «گلشیفته» را بر عهده داشت.

امیر جعفری در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد. علیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست.

نیکی کریمی در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی است. کریمی با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است. در سال ۱۳۷۲ نیکی کریمی موفق به دریافت جایزه صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین برای فیلم سارا شد. او در بیست و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر (سال ۱۳۸۱) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و واکنش پنجم شد. نیکی کریمی تاکنون در جشنواره‌های متعدد داخلی و بین‌المللی فیلم به عنوان داور حضور داشته‌است. او در سال ۱۳۸۶ (۲۰۰۷) از داوران بخش فیلم کوتاه شصتمین جشنواره فیلم کن فرانسه بود. همچنین او در زمینه عکاسی و ترجمه کتاب نیز فعالیت داشته‌است.

امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی دانش‌آموخته رشته «طراحی داخلی» است و با شرکت در کلاسهای مصطفی اسکویی به دنیای بازیگری پا نهاد. نخستین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. آرمان در کنار کار بازیگری، به خوانندگی نیز پرداخته‌است.

خاطره اسدی در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

خاطره اسدی (زاده ۷ مهر ۱۳۶۲، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی‌اش را در مجموعه تلویزیونی «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و در کنار مسعود رایگان و فریبا کوثری تجربه کرد. پس از آن علاوه بر سینما و تلویزیون، با نمایش‌های حسین کیانی به روی صحنه تئاتر آمد.

بهاره افشاری در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

بهاره افشاری (زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) بازیگر و طراح لباس ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه‌ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه‌ای او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی می‌کند. ۴ ماه بعد او به دنیای بازیگری پا می‌گذارد ولی سعی می‌کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خود داری می‌کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربهٔ بد در آن سریال دوست ندارد ازآن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگران سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست. افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می‌کند. افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد. سريك كه در تيرماه ١٣٩٧اكران شد اولين فيلم مستند به كارگرداني افشاري است.

پژمان بازغی در سریال ممنوعه به ایفای نقش پرداخته است

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.[۱]بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است. وی همچنین به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو (شبکه نسیم) و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

 

منبع بیوگرافی بازیگران : ویکی‌پدیا فارسی

جهت دانلود سریال ممنوعه به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید.

 

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا