اخبار کسب و کار

فیلم جدید کوئنتین تارانتینو بروس لی را به سینما بازمی‌گرداند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

مایک مو بازیگر و رزمی‌کار آمریکایی که بیشتر بخاطر بازی در مجموعه تلویزیونی Inhumans شناخته می‌شود در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) نقش بروس‌ لی را برعهده خواهد داشت.
این فیلم جنایی-معمایی که گفته می‌شود بخش‌هایی از آن هم به فرقه چارلز منسون و جنایات آن‌‌ها مرتبط است با تعداد قابل توجهی ستاره جلوی دروبین رفته است؛ در میان این ستارگان می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت و آل پاچینو اشاره کرد.
روزی روزگاری در هالیوود تعدادی از کاراکترهای سینمایی گذشته هالیوود را به تصویر کشیده، از شارون تیت گرفته تا استیو مک‌کویین و جالب‌تر از همه بروس‌ لی. اخیرا در یک خبر جدید که از طریق وبسایت TheWrap منتشر شده مطلع شدیم که تارانتینو نقش بروس لی را به مایک مو بازیگر مجموعه‌هایی چون Inhumans و Street Fighter داده است. مو از ماه گذشته به این پروژه پیوست اما هیچ خبری درباره نقش احتمالی او به بیرون درز نکرده بود. اما بالاخره بعضی از منابع آگاه که درباره جزییات فیلم جدید تارانتینو اطلاعاتی در اختیار داشتند روشن کردند که مو نقش بروس لی را ایفا می‌کند.
مایک مو پیش از این بارها درباره بروس لی سخن گفته؛ هم در ویدیوهایی در یوتیوب و هم در شبکه‌های اجتماعی‌اش و به نظر می‌رسد علاقه زیادی به این بازیگر و رزمی‌کار افسانه‌ای دارد.
او چندی پیش در یک توییت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد درگذشت بروس لی نوشته بود: « ۴۵ سال از درگذشت این مرد می‌گذرد، بروس لی از بسیاری جهات برای من الهام‌بخش بوده … هنرهای رزمی، بازیگری، فلسفه زندگی… اما ببینید که چقدر عاشقانه به فرزندش نگاه می‌کرد. کاملا می‌توانم احساس او را درک کنم…»
اینکه بالاخره نقش بروس لی به چه کسی می‌رسد مدت‌ها ذهن بعضی از تماشاگران هالیوودی را اشغال کرده بود؛ این پرسش از زمانی ایجاد شد که خبر رسید بروس لی هم در فیلم تارانتینو حضور خواهد داشت؛ البته حضوری کوتاه. اما شاید از خودتان بپرسید فیلمی درباره هالیوود و قتل شارون تیت توسط خانواده منسون دقیقا چطور می‌تواند به بروس لی ارتباط پیدا کند. در توضیح این سوال باید گفت رومن پولانسکی کارگردان صاحب‌نام لهستانی که همسر شارون تیت بود برای مدتی به اشتباه گمان می‌کرد همسر حامله‌اش و دوستان او توسط بروس لی به قتل رسیده‌اند.
بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که برد پیت و لئوناردو دیکاپریو، نقش دونفر از همسایه‌های شارون تیت را برعهده دارند؛ البته دو کاراکتر که در عالم واقع وجود خارجی نداشته‌اند.
به هر حال احتمالا مایک مو و تارانتینو با هم حرف‌های زیادی درباره بروس‌ لی داشته باشند. فراموش نکنید که نمی‌شود تاثیر بروس لی روی تارانتینو را هم انکار کرد. فقط به عنوان یک نمونه واضح می‌شود به لباس اوما تورمن در «بیل را بکش بخش ۱» اشاره کرد. لباس زردرنگی که بروس لی در فیلم «بازی مرگ» در مبارزه معروفش با کریم عبدالجبار به تن کرده بود.

منبع: Thewrap

The post فیلم جدید کوئنتین تارانتینو بروس لی را به سینما بازمی‌گرداند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا