اخبار کسب و کار

فیلم جدید وس اندرسون در حال و هوای فرانسه پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

فیلم‌های وس اندرسون چنان خاص و متفاوتند که خودشان نوعی ژانر را تشکیل می‌دهند. مجموعه آثار او پر است از فیلم‌های عجیب و غریب و غافلگیرکننده؛ از انیمیشن‌های استاپ‌ موشن مثل آقای فاکس شگفت‌انگیز (Fantastic Mr. Fox) و جزیره سگ‌ها (Isle of Dogs) گرفته تا درام‌های خاص و متفاوت خانوادگی مثل خانواده اشرافی تننبام (The Royal Tenenbaums). در حالی که همه این فیلم‌ها واجد سبک و لحنی مشترکند و امضای اندرسون را دارند اما از سوی دیگر فیلم‌های او با یک دیگر بسیار متفاوتند. نکته جالب اینکه فیلم بعدی این فیلمساز هم از الگویی مشابه تبعیت می‌کند و با سایر آثاری که از او دیده‌ایم تفاوت‌های قابل‌توجهی دارد.
براساس اطلاعاتی که یک روزنامه‌های فرانسوی به نام سود اوئست منتشر کرده، وس اندرسون قصد سفر به فرانسه و شروع فیلم‌برداری پروژه بعدی خود را دارد. ظاهرا این فیلم خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید جلوی دوربین می‌رود و طبق بعضی از شایعات نباید زمان زیادی را صرف انتظار برای اثر جدید این آمریکایی مستقل‌ساز بکنید.
در حالی که موضوع و اسم فیلم توسط رسانه‌ها به بیرون درز نکرده است اما مشخص شده این اثر در شهر آنگولم جلوی دوربین می‌رود و فیلمبرداری آن هم از فوریه سال ۲۰۱۹ کلید می‌خورد. همچنین فیلم در فضای فرانسه پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد. عجیب نیست که اندرسون بالاخره قصد دارد فیلمی در فرانسه بسازد. این فیلم‌ساز آمریکایی مدتی در فرانسه زندگی کرده و اغلب درباره عشقش به کشورهای اروپایی سخن گفته است.
برای‌مان جالب است بدانیم این اثر جدید در کجای کارنامه وس اندرسون قرار خواهد گرفت. آیا این فیلم نسبت به آثار قبلی او جهت متفاوتی را دنبال می‌کند؟ آیا با مسایلی جدی‌تر به شیوه‌ای دراماتیک روبرو خواهیم شد؟ یا این اثر که در حال و هوای پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد هم از سبک، لحن و زیبایی‌شناسی عمومی فیلم نامزد اسکار او هتل بزرگ بوداپست (The Grand Budapest Hotel) تبعیت می‌کند. به هر حال بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به وس اندرسون درباره این سوالات کنجکاوند اما هم‌زمان به توانایی‌های این کارگردان خلاق ایمان دارند.
با توجه به اینکه زمان آغاز فیلم‌برداری اثر جدید اندرسون اوایل سال ۲۰۱۹ است احتمالا باید در سال آینده میلادی در یکی از جشنواره‌های پاییزی منتظر دیدن آن باشیم. با این وجود اگر بخواهیم برمبنای کارنامه قبلی کارگردان قضاوت کنیم احتمالا برای دیدن فیلم باید کمی بیشتر، تا اوایل سال ۲۰۲۰ صبر کنیم.
منبع: Theplaylist

The post فیلم جدید وس اندرسون در حال و هوای فرانسه پس از جنگ جهانی دوم می‌گذرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا