اخبار کسب و کار

کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد

رسانه نوا – تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان به همراه گروه «شوک» تحت عنوان «پرواز» شامگاه سه شنبه ۲۳ مردادماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و این خواننده پس از یک ماه دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشت.

به گزارش رسانه نوا، فرزاد فرزین که پس از انتشار آلبوم «شانزلیزه» در حال برگزاری تور کنسرت های خود در شهرهای مختلف کشور است، در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ تیرماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برای نخستین بار قطعات آلبوم «شانزلیزه» را برای هوادارانش اجرا کرد و پس از استقبال چشم‌گیر هواداران از این کنسرت، فرزین اجرای خود را برای یک شب دیگر و در تاریخ ۲۳ مردادماه و در همان سالن تمدید کرد.

ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با اتفاقات جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند، در نتیجه همانند تمامی کنسرت‌های فرزاد فرزین در سال‌های اخیر، این کنسرت نیز با یک سورپرایز ویژه در ابتدای کنسرت همراه بود. در ابتدای این کنسرت اعضای ارکستر با تشویق هواداران روی صحنه آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهای خود به نوبت لحظاتی به تکنوازی پرداختند. سپس فرزاد فرزین به شکل روح بر روی استیج ظاهر شد و یک ماسک نیز روی صورت خود گذاشته بود و قطعه «پرواز» را اجرا کرد و در یک اقدام جالب توجه در وسط اجرا غیب شد و پس از لحظاتی مجدد روی صحنه ظاهر شد و با برداشتن ماسک خود ادامه این قطعه را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه فرزین ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: «خیلی خوشحال هستم که امشب در کنار شما عزیزان هستم و امیدوارم که در کنار هم یک شب پرانرژی و خاطره انگیز دیگر را رقم بزنیم.»

در ادامه کنسرت قطعات عاشقت شدم، خنده های تو، آره آره، نگرانتم، اقیانوس و کجا دنبالت بگردم اجرا شد و پس از آن پارت نخست این کنسرت به پایان رسید. سپس موزیک ویدئو قطعه «جای خالیت» برای هواداران پخش شد و پس از آن اعضای ارکستر یک قطعه بی کلام ریتمیک اجرا کردند و با شروع پارت دوم کنسرت، فرزاد فرزین با لباسی جدید بر روی صحنه حاضر شد و قطعه «مگه چی داری» را اجرا کرد.

فرزاد فرزین در ادامه کنسرت قطعات عاشقانه، یه خواهش، شمال، دیوونه و روزای تاریک را اجرا کرد.

فرزین پس از اجرای قطعه «روزای تاریک» از انتشار چند تک آهنگ جدید خبر داد و گفت: «خدا را شکر می کنم که آلبوم شانزلیزه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفت. متاسفانه تا مدت زیادی آلبوم جدیدی منتشر نخواهم کرد اما انشالله به زودی چند تک آهنگ در فضای مجازی منتشر خواهم کرد که امیدوارم این قطعات نیز مورد توجه شما قرار بگیرد و با آن ها خاطره بسازید.»

اجرای قطعه «شش» حسن ختام این کنسرت شاد و پرانرژی بود.

پدر و مادر فرزاد فرزین، یاحا کاشانی، داریوش بابائیان و تیرداد کیایی از جمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

مهران خلیلی -رهبر ارکستر و نوازنده گیتار، امین کاظمی -درامز، هومن صلاحی -گیتار باس، مهرداد معافی -گیتار الکتریک، سعید شعبانی -ساکسوفون، احمد امین پور -پرکاشن، جمال چلبیانی -ویولن و محمدعلی شاکر –تنظیم کننده و نوازنده کیبورد اعضای گروه شوک را در این کنسرت تشکیل دادند.

کارگردانی این کنسرت برعهده کیوان ملک مطیعی بود.

شایان ذکر است که با توجه به استقبال هواداران از این کنسرت، کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین برای دو شب دیگر و در تاریخ های ۷ و ۸ شهریورماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران تمدید شد.

گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی»، تهیه کنندگی «رسول ترابی» و مدیریت اجرایی «حمیدرضا امینی» برگزار شد.

نوشته کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا