اخبار کسب و کار

ستاره‌های اکشن و کمدی از جایزه اسکار فیلم عامه‌پسند حمایت کردند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

آکادمی اسکار بعد از سال‌ها تصمیم گرفته یک جایزه به جوایز متعددش اضافه کند؛ جایزه اسکار بهترین فیلم عامه‌پسند. نامزد اسکار فیلم عامه پسند از میان فیلم‌های پرفروش انتخاب می‌شود. این تصمیم اسکار تقریبا در تمام جهان بازخوردهای منفی داشت. بسیاری درباره‌اش نوشتند و آن را تلاشی سردستی برای بالا بردن میزان مخاطبان اسکار دانستند. اما حداقل یکی از چهره‌های هالیوودی با این ایده موافق است.

از سال ۲۰۰۱ که اسکار بهترین انیمیشن سال به لیست جوایز آکادمی اضافه شد، هیچ تندیس جدیدی به جشن سالانه آکادمی اضافه نشده بوده است.

مارک والبرگ به عنوان یکی از حامیان ایده آکادمی اسکار می‌گوید: «شاید اگر این طبقه‌بندی را از قبل داشتند خیلی از ما تا الان جایزه‌های زیادی برده بودیم. ما خیلی فیلم‌های خوبی داریم که در گیشه آثار موفقی هستند که خیلی‌ها گمان می‌کنند همین پرفروش بودن‌شان حکم به رسوایی و بدنامی‌شان می‌دهد.» والبرگ در سال‌های اخیر در فیلم‌های پرفروشی بازی کرده که البته همه‌شان امتیاز کمی از منتقدان دریافت کرده‌اند. فیلم‌هایی مثل «تد»، «خانه پدر»، «ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» که شاید می‌توانستند حداقل جزو نامزدهای اسکار فیلم‌های عامه‌پسند قرار بگیرند. والبرگ اضافه می‌کند: «ما فیلم‌هایی می‌سازیم که هدف‌مان از ساختن آنها لذت بردن مردم است. اگر صاحب جایزه هم بشویم که چه بهتر وگرنه ما فیلم‌هایی می‌سازیم که مخاطبان از دیدن‌شان لذت ببرند.»

والبرگ تا الان دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او یک‌بار نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای فیلم «رفتگان» (The Departed) اسکورسیزی شد. «رفتگان» جایزه بهترین فیلم را از اسکار گرفت.

والبرگ این حرف‌ها را در نشست فیلم «مایل ۲۲» زد. اکشنی به کارگردانی پیتر برگ که احتمالا پرفروش هم خواهد شد. راندا روزی که در این فیلم کنار والبرگ بازی می‌کند هم از حرکت جدید آکادمی استقبال کرد. او می‌گوید: «بالاخره من هم در رقابت اسکار می‌توانم حضور داشته باشم. پس به من رای بدهید.»

از سال ۲۰۰۱ که اسکار بهترین انیمیشن سال به لیست جوایز آکادمی اضافه شد و در طول ۱۷ سال گذشته هیچ تندیس جدیدی به جشن سالانه آکادمی اضافه نشده بود. حالا آکادمی اعلام کرده یک فیلم می‌تواند هم در بخش بهترین فیلم عامه‌پسند و هم در بخش بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

The post ستاره‌های اکشن و کمدی از جایزه اسکار فیلم عامه‌پسند حمایت کردند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا