اخبار کسب و کار

مجموعه‌ی Kingdoms of Amalur هم به THQ Nordic رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت بازی‌سازی THQ Nordic به خریدهای خود در صنعت بازی ادامه می‌دهد. پس از مجموعه‌ی کماندوز، این بار شاهد تلاش THQ Nordic برای زنده کردن یکی از نقش‌آفرینی‌های خوب نسل گذشته هستیم. حقوق مجموعه بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning توسط شرکت THQ Nordic خریداری شده است.

حقوق خریداری شده، نه تنها این بازی، بلکه کل مجموعه‌ی Reckoning و نقش‌آفرینی آنلاین کلان لغو شده‌ی آن را هم شامل می‌شود. اطلاعات بیشتری از قرارداد THQ Nordic نداریم، ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده دنباله‌ای از بازی Reckoning ببینیم.

مجموعه‌ی Kingdoms of Amalur توسط شرکت بازی‌سازی ۳۸ Studios خلق شده بودند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بود که بازی Reckoning را عرضه کرد و فروش پایین این بازی، منجر به ورشکستی شرکت ۳۸ Studios شد. بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.

بازی Reckoning بازخوردهای بسیار خوبی گرفت و نقدها و نمرات آن هم مثبت بودند، ولی فروش بازی آن‌قدر نبود که بتواند بازگشت وام‌های ۳۸ Studios را پرداخت کند. این استودیوی بازی‌سازی ۷۵ میلیون دلار وام از سازمان توسعه اقتصادی ایالات Rhode Island گرفته بود و نتوانست این رقم را بازگرداند. نهایتا هم دارایی‌های ۳۸ Studios از سوی همان ایالت به مزایده گذاشته شد.

شرکت THQ Nordic که پیش از این به اسم Nordic Games شناخته می‌شد، پس از ورشکستگی شرکت THQ شروع به خریدن بازی‌های آن کرد؛ بازی‌هایی مثل Darksiders یا Red Faction. تعداد زیادی از بازی‌هایی که Nordic Games خریداری کرده بود، زیر نظر THQ فعالیت می‌کردند و نهایتا این شرکت تصمیم گرفت اسم خود را به THQ Nordic تغییر دهد. چند ماه پیش حتی شاهد خریداری شدن شرکت Koch Media از سوی THQ Nordic بودیم. شرکت Koch Media مجموعه‌ی Saints Row را به پس از ورشکستی THQ خریداری کرده بود؛ طوری که حتی Saints Row هم زیر نظر THQ Nordic خواهد آمد. ماه گذشته هم شنیدیم که این شرکت مجموعه‌ی قدیمی TimeSplitters را از کرایتک خریده است.

امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، شاهد ساخت بازی‌های جدید و زیادی در این همه مجموعه‌ی مختلف از سوی THQ Nordic باشیم.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مجموعه‌ی Kingdoms of Amalur هم به THQ Nordic رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا