اخبار کسب و کار

نخستین کنسرت محمدرضا گلزار در گرگان برگزار شد/ اجرای ویژه سینا در سرلک در این کنسرت

رسانه نوا – نخستین کنسرت محمدرضا گلزار در گرگان با حضور سینا سرلک یازدهم شهریور ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، در ابتدای مراسم به احترام درگذشت استاد عطاالله سفرپور از مفاخر استان گلستان ده ثانیه سکوت اعلام شد.

نوازندگان گروه را در این کنسرت حامد برادران -رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، علی شقاقی -گیتار، علیرضا الیاسوند -گیتار، ماکان یعقوبی -پرکاشن، بنیامین بیانی و حسن فراهانی ساکسیفون و ترومپت و کیان ایرجی -گیتار شامل می‌شدند.

محمدرضا گلزار در حین اجرا گفت: خواستم که در جریان باشید من سال ۱۳۷۷ با گروه موسیقی آریان با به عرصه هنر گذاشتم، سال ۷۹ به سینما وارد شدم و فیلم سام و نرگس رو بازی کردم و بعد از آن شام آخر، بالای شهر پایین شهر، بوتیک، چشمان سیاه، زهر عسل، زمانه، کما، آتش بس، توفیق اجباری، سیزده گربه روی شیروانی، خشکسالی و دروغ، دموکراسی تو روز روشن، شش و بش، سلام بمبئی، آینه بغل، ساخت ایران یک و دو و عاشقانه. همیشه حمایتتان همراه من بوده و دست تک تکتان را می‌بوسم.

قطعات اجرا شده در این شب به ترتیب چطوری دیوونه، بگو آره، عاشق نبودی، منو اصلا ندید، لعنتی، کجا برم (با همراهی سینا سرلک)، بهم خیلی بد کردی، تو که نیستی، دلم شکست، روز برفی و بهت عادت کردم بودند.

گفتنی است کنسرت محمدرضا گلزار در گرگان توسط شرکت رویال هنر به مدیریت مجید عبدی و تهیه‌کنندگی مجید ایمانی در دوسانس برگزار شد.

نوشته نخستین کنسرت محمدرضا گلزار در گرگان برگزار شد/ اجرای ویژه سینا در سرلک در این کنسرت اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا