اخبار کسب و کار

شرح حال استارت‌آپ‌های ایران در جدیدترین شماره نشریه شنبه

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

صدوچهاردهمین شماره هفته نامه شنبه با مطالبی درباره اکوسیستم استارت‌آپی ایران منتشر شد. مطلب اصلی این شماره شنبه گفتگوی مفصلی با توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی علی‌بابا درباره روش‌های بازاریابی و تبلیغات است. علی‌ اشرفی می‌گوید روی بیلیورد رفتن نشانه موفقیت نیست. بازاریابی غیراصولی بخش اعظمی ار سرمایه استارت‌آپ‌ها را به هدر می‌دهد و عامل ۷۰درصد شکست‌های استارت‌آپی است.

اکبر هاشمی سردبیر شنبه، به موضوع تعدیل نیرو در دیجی‌کالا پرداخته‌ است. او در سرمقاله خود ضمن ارایه تحلیلی از وضعیت اقتصادی کشور پیشنهادهایی برای عبور از شرایط سخت فعلی برای استارت‌آپ‌ها دارد.

در صفحات «آغاز راه» این شماره شنبه، شش استارت‌آپ نوپا معرفی شده‌اند. کاربوی یک‌سال است که در زمینه خدمات ماشین فعال است، ۳۰ نفر پرسنل دارد. کلینکس که خدمات منزل را انجام می‌دهد و بنیان‌گذارانش در گفتگو با شنبه می‌گویند هنوز رهبر این بازار مشخص نشده. تایمنیکس، تاجریار، رامشگر و زودپرینت هم دیگر استارت‌آپ‌هایی هستند که در یک‌سال گذشته راه افتاده اند و در مرحله بذری هستند. گفتگو با بنیانگذاران آنها را می توانید در شنبه بخوانید.

شنبه در صفحه برند و تبلیغات، این بار به سراغ مایکروسافت رفته‌است. در این مقاله، نقش مارکتینگ در مایکروسافت و راهکارهای بازیابی این ابرشرکت کامپیوتری در چندسال اخیر، بررسی شده‌است.

شرکت فرامحتوا با همکاری شنبه در نمایشکاه الکامپ که ماه گذشته برگزار شد، پژوهشی مفصل درباره نقش محتوا در اکوسیستم استارت‌آپی ایران انجام داد. داده‌های مفصلی از شاخص‌های اثربخشی بازاریابی محتوا از دیدگاه کسب‌وکارها در این شماره شنبه منتشر شده‌است که خواندن آن برای علاقه‌مندان به بازاریابی محتوا توصیه می‌شود.

شنبه در صفحه فین‌تک به بررسی اظهارات اخیر سازمان‌‌های دولتی درباره ارزرمزها و بلاکچین پرداخته‌ است و در صفحه پایانی نیز شش اپلیکیشن معرفی شده‌اند که به‌درد کسب‌وکارهای کوچک در زمینه‌های مختلف کاری می‌خورند.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام کنید.

The post شرح حال استارت‌آپ‌های ایران در جدیدترین شماره نشریه شنبه appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا