اخبار کسب و کار

اولین تریلر فیلم سونیک خوب نیست

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت فیلم‌سازی پارامونت پیکچرز، اولین تریلر فیلم سونیک را منتشر کرده است. این تریلر با تایید شایعات و عکس‌هایی که از فیلم منتشر شده بودند، بدترین طراحی تاریخ سونیک را مقابل‌مان گذاشته است.

البته این طور که به نظر می‌رسد، خود فیلم «سونیک جوجه‌تیغی» (Sonic the Hedgehog) چندان هم بد نیست. با قصه‌ای معمول روبرو هستیم و سونیک می‌خواهد دنیا را نجات دهد. نقش ضد قهرمان فیلم به «جیم کری» (Jim Carrey) سپرده شده است و او مثل همیشه، اجرایی شگفت‌انگیز از خود ارایه داده. جیم کری نقش «دکتر اگمن» (Doctor Eggman) را بازی می‌کند و با این که مثل کاراکتر اصلی بازی‌ها، چاق نیست و سری بدون مو هم ندارد، ولی اجرایی بسیار خوب از خود ارایه می‌دهد. نکته‌ی جالب این جاست که ظاهرا خود سازندگان فیلم هم از این موضوع خبر دارند، چون تریلر بیشتر روی جیم کری تمرکز دارد و سعی می‌کند تا جایی که می‌تواند، سونیک را نشان ندهد.

طراحی ظاهری شخصیت سونیک، که نمی‌دانیم با چه دیدگاهی صورت گرفته، هیچ شباهتی به سونیک و آنچه از این شخصیت در ذهن داریم، ندارد. تعداد زیادی از افراد در توییتر با یکی دو ویرایش کوچک، طرح غیرقابل تحمل سونیک را بهتر کرده‌اند. نمی‌دانیم چرا سازندگان فیلم Sonic the Hedgehog حتی با این که ماه‌ها پیش سر و صدای راه افتاده علیه فیلم را دیده بودند، اقدامی برای بهتر کردن طراحی سونیک نکرده‌اند.

طراحی سونیک فیلم

فیلم سونیک قرار است آبان ماه امسال در سینماهای دنیا اکران شود. می‌توانید در ادامه اولین تریلر منتشر شده از فیلم سونیک را ببینید.

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post اولین تریلر فیلم سونیک خوب نیست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا