اخبار کسب و کار

«ظهور اسکای‌واکر»؛ عنوان و تیزر قسمت جدید مجموعه جنگ ستارگان منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق آنچه روز گذشته در رویداد ویژه جنگ ستارگان اعلام شد نام فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان که پیش از این تحت عنوان قسمت نهم شناخته می‌شد «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) است. همچنین تیزری از این فیلم سینمایی نیز در این رویداد منتشر شده است.

به گفته جی. جی. آبرامز کارگردان این فیلم سینمایی، وقایع قسمت جدید از نظر زمانی پس از وقایع «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) رخ می‌دهد.

گرچه در پایان «بازگشت جدای» (Return of the Jedi) که از نظر وقایع داستانی ششمین فیلم مجموعه است ظاهرا شاهد مرگ امپراتور پالپاتین هستیم اما به نظر می‌رسد در جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر باید منتظر بازگشت او باشیم چون در پایان تیزر صدای او را می‌شنویم. همچنین ایان مک‌دیارمید بازیگر این نقش هم در مراسم رونمایی از تیزر حضور داشت و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در این تریلر تصاویری از کری فیشر نیز به چشم می‌خورند. بازیگری که سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت و نقش شاهزاده لیا را در این مجموعه ایفا کرده بود. فیشر را در صحنه‌ای می‌بینیم که ری (دیزی ریدلی) را در آغوش گرفته و هم‌زمان صدای لوک اسکای‌واکر به گوش‌مان می‌رسد.

ظاهرا تصاویری که از فیشر می‌بینیم از مجموعه تصاویر استفاده‌ و دیده‌نشده فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) برداشت شده است. آبرامز در این باره گفته ادامه‌دادن داستان شاهزاده لیا در این قسمت برای‌مان مثل یک معجزه عجیب بود. به گفته آبرامز در حالی که فیشر دیگر زنده نیست اما در تصاویر فیلم به شدت زنده به نظر می‌رسد و انگار هنوز با او همکاری می‌کنیم.

جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر قسمت سوم از سه‌گانه‌ای است که با نیرو برمی‌خیزد آغاز شد و با آخرین جدای ادامه یافت. همچنین این فیلم قسمت نهایی حماسه اسکای‌واکر به حساب می‌آید.

جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر ۲۹ آذر سال ۱۳۹۸ و در روزهای پایانی سال میلادی ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید تیزری که از این فیلم سینمایی منتشر شده را ببینید:

دانلود

  • mp4

The post «ظهور اسکای‌واکر»؛ عنوان و تیزر قسمت جدید مجموعه جنگ ستارگان منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا