اخبار کسب و کار

کنسرت گروه «لیان» در تالار وحدت برگزار شد

رسانه نوا – تازه ترین کنسرت گروه موسیقی «لیان» به خوانندگی اکلو فرامرزی و سرپرستی محسن شریفیان، در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ اسفندماه طی یک سانس در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، گروه موسیقی «لیان» که در حال برگزاری تور کنسرت های خود در داخل و خارج از کشور است، تازه ترین کنسرت خود را در تاریخ های ۲۴ و ۲۵ اسفندماه طی یک سانس در تالار وحدت برگزار کرد تا دیداری مجدد با هواداران خود در پایتخت داشته باشد.

این گروه که قرار بود در تاریخ ۲۵ اسفندماه به روی صحنه رود، با توجه به استقبال هواداران از این کنسرت، برای یک شب دیگر و در تاریخ ۲۴ اسفندماه تمدید شد.

در ابتدای این کنسرت، اعضای گروه با تشویق هواداران به روی صحنه آمدند و پس از قرار گرفتن پشت سازهای خود، قطعه پرانرژی «دریا دریا» را نواختند سپس محسن شریفیان در میان تشویق های بی امان هواداران به روی صحنه آمد و به نواختن نی انبان پرداخت و اکلو فرامرزی این قطعه را با تسلط کامل اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، محسن شریفیان ضمن خوشامدگویی به هواداران، گفت: “خیلی خوشحالم که امشب باز هم فرصتی پیش آمد تا در کنار شما عزیزان باشیم و امیدوارم که یک شب خوب و خاطره انگیزی را سپری کنیم.”

در ادامه کنسرت قطعات «سی تو» و «زینو» اجرا شد و پس از اجرای این دو قطعه، گروه «لیان» یک سورپرایز برای هواداران خود داشت و محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه شخصیت محبوب «جناب خان» با تشویق هواداران به روی صحنه آمد و در ابتدا ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این کنسرت، گفت: ” امشب آخرین قسمت خندوانه برای عید نوروز ۹۸ را ضبط کردیم و خیلی خوشحالم که امشب قرار است یک قطعه را در این کنسرت اجرا کنم.” سپس محمد بحرانی قطعه «نی مه» را با همراهی گروه لیان اجرا کرد.

پس از پایان این قطعه، محسن شریفیان ضمن تشکر از محمد بحرانی برای حضور در این کنسرت، گفت: “ما امسال افتخار این را داشتیم که در چندین فستیوال داخل و خارج از کشور در خدمت محمد بحرانی عزیز بودیم و خیلی خوشحالم که هر از چندگاهی ایشان در پشت صحنه به ما کمک می کنند.”
گروه لیان در ادامه قطعات کعله، ساربانان، خیام خوانی، شیبکوه و تینا را اجرا کرد و شبی خاطره انگیزی را برای هواداران خود رقم زد.

محسن شریفیان –نی انبان، مرتضی پالیزدان –ضرب و تیمپو، هوداد الله یار –پرکاشن، محمود برداک نیا –دمام، حمید اکبری –پرکاشن، پرکاشن، حسین کاوه خو –عود و فرزاد خسروی –گیتار باس اعضای ارکستر گروه لیان را در این کنسرت تشکیل دادند.

گفتنی است؛ این کنسرت به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.

نوشته کنسرت گروه «لیان» در تالار وحدت برگزار شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا