اخبار کسب و کار

با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور/ آلبوم «نوشه» اثر گروه نوشه رونمایی شد

رسانه نوا – آیین رونمایی و جشن امضا دومین آلبوم گروه نوشه بانام «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی و خوانندگی احسان کرمی، شامگاه چهارشنبه ۱ اسفندماه و با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور و همچنین اصحاب رسانه در گالری پارس مجتمع پالادیوم برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «نوشه» که نخستین آلبوم با کلام این گروه است، از ۸ قطعه به نام های رویا، زیبایی، دیگه دیره، حاضر بودم، دوست دارم، راه تو، فاصله و آهوی بی همتا تشکیل شده که آتوسا کلانتری، آرزو مرجانی و ماجد مدانلو به عنوان ترانه سرا در این آلبوم حضور داشتند و آهنگسازی تمامی قطعات برعهده اشکان خشایی بوده است. همچنین امیرمیلاد نیکزاد و پیام طونی نیز تنظیم و میکس و مسترینگ قطعات را برعهده داشته است. ضمن اینکه اشکان خشایی نیز در یک قطعه به عنوان خواننده مهمان حضور دارد.

در این مراسم نیوشا بریمانی سرپرست گروه و نوازنده کمانچه ضمن خوشامدگویی به حضار، دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: “خدا را شاکرم که خداوند نعمتی به من داد که سعی کنم شنونده خوبی باشم و تمام تلاشم را کرده ام که تاکنون شنونده خوبی باشم و انتقادات را با جان و دل بپذیرم. در ابتدا از مادر و پدر خودم تشکر می کنم که بسیار من را در این راه حمایت کردند. همچنین از دکتر پرهام صوفی تهیه کننده گروه نوشه تشکر می کنم که اگر ایشان نبودند، قطعا این اتفاقات رخ نمی داد.”

سپس آذر هاشمی بازرس خانه موسیقی نیز دقایقی به صحبت پرداخت و گفت: “در ابتدا به نیوشا بریمانی عزیز بابت انتشار این آلبوم تبریک می گویم و به ایشان بخاطر قدرت، تکنیک، هنر و مدیریتشان تبریک می گویم. در این دوران که زیاد به جنس مونث بها داده نمی شود، نیوشا بریمانی عزیز در تمام زمینه ها تلاش می کند. ایشان هنرمند بسیار توانا و خوش ذوقی هستند و کارهایی را انجام می دهد که من کمتر در آقایان می بینم.”

در ادامه مراسم پرهام صوفی تهیه کننده گروه نوشه نیز ضمن خوشامدگویی به حضار، گفت: “زمانی که مشخص شد قرار است احسان کرمی به عنوان خواننده به گروه نوشه اضافه شود، یه مقدار از این اتفاق ناراحت شدم و فکر می کردم این کار نیز خوب نشود اما زمانی که کارها را گوش کردم، متوجه شدم که نباید به این صورت فکر می کردیم و خوانندگی این آلبوم را فردی برعهده گرفته است که صدایی قوام یافته خیلی خوب دارد.”

در بخش دیگری از این مراسم نیز احسان کرمی خواننده گروه نوشه نیز ضمن خوشامدگویی به حضار، گفت: “قرار بود یکی از بازیگران خوب خانم در کنسرت ۱۰ اسفندماه گروه نوشه با ما همخوانی داشته باشند اما ایشان به دلیل گرفتاری های سینمایی که داشتند، نتوانستند با ما همراه باشند اما امیدوارم که در کنسرت های آینده گروه نوشه در کنار ما باشند. امیدوارم دوستانی که آلبوم را تهیه می کنند، از آن لذت ببرند ما در زمینه موسیقی پاپ ادعایی نمی توانیم داشته باشیم اما سعی کردیم یک کار آبرومند انجام بدیم. هیچ وقت فکر نمی کردم در حوزه موسیقی پاپ فعالیت کنم اما این اتفاق رخ داد و امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرد.»

سپس احسان کرمی قسمتی از قطعه «حاضر بودم» از این آلبوم را به صورت زنده و بدون همراهی ساز اجرا کرد. سپس موزیک ویدئو «زیبایی» برای حضار پخش شد.

بخش پایانی این مراسم به جشن امضا آلبوم اختصاص داشت و حضار داخل سالن با در دست داشتن آلبوم های خود به نوبت به سمت احسان کرمی و نیوشا بریمانی برای گرفتن امضا و عکس یادگاری رفتند.

محمد سریر، نگین سریر، یلدا انگالی، نیوشا خطیب، مینو قاسم پور، پویا نیکپور، نیما جوان، پرهام علیزاده، علیرضا خمسه، محمود عزیزی، گلاره عباسی، بهاره منصوری، پرند زاهدی، بهنوش طباطبایی، لیندا کیانی، الهام پاوه نژاد، فرشید ادهمی، حسین شریفی، شاهرخ ترقی، بیتا سحرخیز، امیرمیلاد نیکزاد، علی جعفری پویان، نیلوفر امینی فر، امیر تفرشی، سعید صارمی و… از جمله مهمانان این مراسم بودند.

گفتنی است؛ دومین آلبوم رسمی گروه نوشه بانام «نوشه» توسط موسسه فرهنگی هنری «فروغ فلق» به مدیریت «زهرا همتی» منتشر و توسط شرکت نشر و پخش «جوان» به مدیریت «نیما جوان» به بازار موسیقی کشور عرضه شده است.

نوشته با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور/ آلبوم «نوشه» اثر گروه نوشه رونمایی شد اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا