اخبار کسب و کار

مراسم رونمایی از آلبوم از ارس اثر سالار زمانیان

آیین رونمایی و جشن امضا نخستین آلبوم بی کلام «سالار زمانیان» نوازنده تار بانام «از ارس» عصر روز جمعه ۲۶ بهمن ماه و با حضور جمعی از عوامل آلبوم و همچنین علاقه مندان به موسیقی در خانه فرهنگ راش برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، آلبوم «از ارس» از ۴ قطعه به نام های موومان یک، موومان دوم، موومان سوم و والس تشکیل شده که حمید وکیل اف و توفیق قلی اف آهنگسازی این آلبوم را برعهده داشته اند و تنظیم تمامی قطعات و همچنین ارکستراسیون و تکنوازی تار برعهده سالار زمانیان بوده است. همچنین علی جعفری پویان، تینا جامه گرمی، امین غفاری، میثم مروستی، مونیکا لران، سهراب برهمندی، فرشاد شیرانی، آتنا اشتیاقی، نگار نوراد و سامان احتشامی به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند. ضمن اینکه مهدی رمضانی نیز میکس و مسترینگ قطعات را برعهده داشته است.
آلبوم «از ارس» بر مبنای اثری از «حمید وکیل اف» شکل گرفته است. قطعاتی که در نسخه اصلی برای تار و پیانو نوشته شده و در این آلبوم برای تار و ارکستر زهی بازنویسی و تنظیم شده است. در اجرای این آلبوم تلاش نوازنده بر آن بوده که بکوشد بیان و تمبر شخصی خود را هم تا حدی به این اثر بیافزاید و به ترکیبی کما بیش متجانس برسد از رنگ تار ایرانی بر یک ملودی آذری.

نوشته مراسم رونمایی از آلبوم از ارس اثر سالار زمانیان اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا