اخبار کسب و کار

فرزاد فرزین برای دومین‌ بار بازیگر و خواننده سریال مانکن شد

فرزاد فرزین در دومین همکاری خود با حسین سهیلی‌زاده و همچنین دومین تجربه‌ی بازیگری در سریال، این‌بار با «مانکن» به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

به گزارش رسانه نوا، سریال مانکن جدیدترین اثر حسین سهیلی‌زاه است که به تهیه کنندگی ایرج محمدی و به قلم بابک کایدان در 26 قسمت نگاشته شده که به گزارش روابط عمومی آن در حال حاضر مراحل پیش تولید را پشت‌سر میگذارد و پس از اتمام انتخاب کامل بازیگران، فیلم برداری این سریال آغاز و در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

فرزین که پیش از این تجربه‌ی بازیگری در سریال موفق عاشقانه را به کارگردانی منوچهر هادی در کارنامه فعالیت خود داشته است، در دومین تجربه‌ی سریالی خود مجددا در جایگاه بازیگر و همچنین خواننده با قطعه ای کاش برای تیتراژ این سریال حضور دارد. این در حالی است که چندی پیش فرزین پس از قطعی شدن حضورش در کسوت بازیگر برای سریال رقص روی شیشه، بنا بر صلاح دید شخصی از بازی در این پروژه انصراف داده بود.

رقص روی شیشه

گفتنی است پیش از این فرزاد فرزین با قطعه عاشق برای تیتراژ سریال تلوزیونی آخرین سلطان با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته و مانکن دومین همکاری فرزین و سهیلی‌زاده محسوب میگردد.

سایر عوامل : كارگردان: مهدى گلستانه، تهیه کننده : پیمان جعفری،مجرى طرح: مانترا فيلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدير فيلمبردارى: مرتضى غفورى، تدوین: سپیده عبد الوهاب، مدير صدابردارى: محمد کیان ارثی، طراح گريم: مهرداد ميركيانى، طراح صحنه و لباس: آنيتا جواهرچى، مدير توليد: فروغ شاهسوند، مدير برنامه ريزى و دستيار اول كارگردان: عادل معصوميان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، عکاس: حبیب مجیدی، طراح لوگو: محمد روح الامينی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار ،طراح و مجری بدلکاری: ارشا اقدسی، ساخت فیلم پشت صحنه: مانی قدرت نما و مشاور رسانه اى و مدير روابط عمومى: ميثم محمدى

لازم به ذکر است تا این لحظه حضور مریلا زارعی و محمدرضا فروتن در سریال مانکن به عنوان بازیگر قطعی شده و این دو بازیگر به‌زودی اولین تجربه‌ی حضور در سریال را با مانکن آغاز می‌کنند.

همچنین شایان ذکر است قطعه جدید فرزاد فرزین با نام خرابش کردی روز شنبه 6 بهمن ماه منتشر خواهد شد.

دانلود رقص روی شیشه از سایت هکس دانلود

این سریال در بیست و شش قسمت با موضوع مهاجرت ساخته خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، بیتا فرهی به جمع بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی رقص روی شیشه اضافه شد. بیتا فرهی پیش از این در فیلم‌هایی مانند هامون، بانو، کیمیا، اعتراض و خانه‌ای روی آب نقش‌آفرینی کرده است. او برای بازی در فیلم هامون دیپلم افتخار بهترین بازیگری را از جشنواره فجر دریافت کرده است. او همچنین برای بازی در فیلم خون بازی به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره‌های پیونگ یانگ و کراچی انتخاب شده است.

دانلود تیتراژ سریال رقص روی شیشه به سایت بیپ موزیک مراجعه کنید

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا