اخبار کسب و کار

نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر برگزار می‌شود

رسانه نوا – نخستین جشنواره ملی و فراملی نماهنگ فجر با هدف ترویج فرهنگ دینی و گسترش سبک زندگی ایرانی با استفاده از قالب پرطرفدار نماهنگ از ۱ تا ۵ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، نشست خبری اولین جشنواره ملی و بین المللی نماهنگ فجر با حضور محمد باقر معلم مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما و اهالی رسانه در دفتر موسیقی این سازمان برگزار شد.

گسترش و توسعه آموزه‌های معنایی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در گستره جهان، شناخت هنرمندان متعهد به منظور دستیابی به وحدت فرهنگی در مقابله با آموزه‌های زندگی مادی از اهداف برپایی این جشنواره است.

همچنین ترویج فرهنگ مقاومت و شناخت مفهوم استعمار جدید در جهان، شناخت استعداد‌های جوان و طبایع خلاق در عرصه هنر در کشور و ارتقاء سطح کیفی تولیدات در قالب نماهنگ نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

علاقه مندان می‌توانند در بخش رقابت‌های ملی آثار خود را با موضوع‌های وحدت ملی، استعمار نوین تهاجم و نفوذ، مقاومت، فردای انقلاب (آینده پژوهی) و تصویر مردم در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به دبیرخانه جشنواره ملی و بین‌المللی نماهنگ ارسال کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش بین‌الملل می‌توانند آثار خود را با موضوع‌های مقاومت، استعمار نوین، تهاجم و نفوذ، تاثیر فرهنگی انقلاب اسلامی در جهان و عرصه آثار با تفکر انقلابی (ضد استعماری و سرمایه گذاری) تا پایان آبان به دبیرخانه جشنواره ملی و بین‌المللی نماهنگ به نشانی خیابان شهید استاد نجات اللهی، خیابان شهید صارمی غربی، پلاک ۴۲ مرکز حفظ و اشاعه موسیقی طبقه چهارم ارسال کنند.

نوشته نخستین جشنواره ملی نماهنگ فجر برگزار می‌شود اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا