اخبار کسب و کار

تریلری جدید از فیلم بتمن در مقابل سوپرمن منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

همین چند روز پیش بود که «زک اسنایدر» (Zack Snyder) کارگردان فیلم « بتمن در مقابل سوپرمن » (Batman v. Superman: Dawn of Justice) تریلری از این فیلم را در توییتر خودش قرار داده بود. امروز هم تریلر دیگری از این فیلم منتشر شده که کامل کننده‌ی تریلر قبلی است.

تریلر جدید فیلم بتمن در مقابل سوپرمن کامل کننده‌ی تریلری است که چند روز پیش از این فیلم منتشر شد.

تریلر جدید از زاویه‌ای تازه اتفاقات تریلر قبلی را به نمایش در می‌آورد و این‌بار مشاهده می‌کنیم که بتمن و سوپرمن با یکدیگر صحبت می‌کنند. البته با دیدن این تریلر مشخص می‌شود که این دو ابر قهرمان خودشان را برای مبارزه با یکدیگر آماده می‌کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده، صحنه‌هایی که در تریلر جدید منتشر شده، قرار بوده در تریلر قبلی به نمایش در بیایند، اما به دلایلی حذف شده بودند. در حالی که منتشر شدن تریلرهای جدید از یک فیلم می‌تواند برای خیلی از طرفداران خوشایند نباشد، زک اسنایدر به این موضوع اشاره کرده که: “هنوز چیزهای زیادی درباره‌ی داستان وجود دارد که علاقه‌مندان از آن بی‌خبر هستند. با دیدن تریلرها با فیلم بیشتر آشنا می‌شوید و در زمان دیدن نسخه‌ی نهایی ارتباط بیشتری با داستان برقرار خواهید کرد.”

فیلم « بتمن در مقابل سوپرمن » در تاریخ ۶ فروردین ماه (۲۵ مارس) اکران خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این فیلم را مشاهده کنید. البته قبل از دیدن تریلر جدید بهتر است که دوباره تریلر قبلی را هم ببینید.

دانلود

  • mp4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

The post تریلری جدید از فیلم بتمن در مقابل سوپرمن منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا