اخبار کسب و کار

گوشی Galaxy S7 مدل دو سیم‌کارته خواهد داشت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به‌تازگی دو مدل از گوشی گلکسی S7 به کشور اندونزی راه پیدا کرده‌اند تا بتوانند مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه‌ی این کشور دریافت کنند.

گوشی Galaxy S7 در سه مدل با صفحه نمایش‌های ۵٫۱ اینچ، ۵٫۵ اینچ و ۶ اینچ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده مدل معمولی گوشی Galaxy S7 از یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی بهره می‌برد و مدل «اج» (Edge) هم یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دارد. همچنین مدل بزرگ‌تری از این تلفن همراه هوشمند در دست ساخت است که به احتمال زیاد گلکسی S7 پلاس نام خواهد داشت و با یک صفحه نمایش ۶ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین مشخص شده که این گوشی‌ها با دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ در کشورهای مختلف راهی بازار می‌شوند. این دو گوشی با شماره مدل‌های SM-G930FD و SM-G935FD شناخته شده‌اند. سامسونگ قبلا گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را با شماره مدل‌ G920 راهی بازار کرده بود. ارتقا پیدا کردن شماره مدل گوشی‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کند که آن‌ها نسل بعدی پرچم‌دارهای فعلی سامسونگ به شمار می‌روند.

دو مدل گوشی گلکسی S7

در بخش دیگر این اطلاعات، گفته شده که حرف‌های A و F در ادامه‌ی شماره مدل این گوشی‌ها قرار می‌گیرند. حرف A مربوط به استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و حرف F مربوط به استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ می‌شود. البته به نظر می‌رسد مدلی که با تراشه‌‌ی اگزینوس راهی بازار می‌شود، یک مدل دو سیم‌کارته خواهد داشت و برای کشورهایی مانند پاکستان و فیلیپین طراحی شده است. این احتمال وجود دارد که هر دو مدل معمولی و اج گوشی گلکسی S7 مدل دو سیم‌کارته داشته باشند و در بازار کشورهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

شایعات درباره‌ی مشخصات سخت افزاری این گوشی هم بسیار زیاد است. گلکسی S7 از یک صفحه نمایش Super AMOLED با کیفیت QHD بهره می‌برد. به احتمال زیاد ۴ گیگابایت رم روی آن قرار گرفته و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Britecell روی آن دیده می‌شود. شایعات بعدی به وجود باتری بزرگ‌تر روی این گوشی اشاره می‌کنند. به احتمال زیاد پرچم‌دارهای جدید سامسونگ از درگاه کارت حافظه بهره می‌برند و شاید ضد آب هم باشند.

Galaxy S7

مشخصات احتمالی گوشی گلکسی S7

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S7 را در تاریخ ۲ اسفند ماه (۲۱ فوریه) یک روز قبل از نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند. همچنین مشخص شده که شرکت ال جی هم قصد دارد گوشی G5 را در این روز به نمایش در بیاورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Duniagadget558

The post گوشی Galaxy S7 مدل دو سیم‌کارته خواهد داشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا