اخبار کسب و کار

کریستین بیل وزن‌اش را اضافه نکرد، از فیلم فراری کنار گذاشته شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کریستین بیل، (Christian Bale)، بازیگر انگلیسی که به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های بتمن شهرت زیادی پیدا کرده به خاطر حفظ سلامتی‌اش مجبور شد از ایفای نقش «انزو فراری» (Enzo Ferrari) کنار برود. این بازیگر قبلا به خاطر نقش‌های دیگری سختی‌های زیادی کشیده تا بدن‌اش را تغییر شکل دهد. اما این بار او نمی‌تواند در زمان لازم، به خاطر فیلم «مایکل مان» (Michael Mann) وزن اضافه کند.

بیل معمولا به خاطر ایفای نقش‌های مختلف سختی‌های زیادی را تحمل می کند تا شکل بدن‌اش را تغییر دهد.

البته انجام این کار غیرممکن نیست. بلکه اضافه کردن وزن در بازه‌ی زمانی که مان خواسته ممکن است به این بازیگر ۴۱ ساله آسیب بزند.

با این حساب، مان جستجو برای جایگزین کریستین بیل را بلافاصله آغاز کرده است. این فیلم قرار است براساس کتاب Enzo Ferrari: The Man, The Cars, The Races ساخته شود و به بخش مهمی از زندگی این خودروساز مشهور در سال ۱۹۵۷ می‌پردازد. موضوع اصلی داستان مشخص نیست، اما ۱۹۵۷ همان سالی است که از فراری و یک شرکت تولیدکننده‌ی لاستیک پس از ترکیدن یک لاستیک در یک مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی شکایت شد. این حادثه ۱۱ کشته برجای گذاشت.

بیل معمولا به خاطر ایفای نقش‌های مختلف سختی‌های زیادی را تحمل می کند تا شکل بدن‌اش را تغییر دهد. او به خاطر آمادگی برای فیلم The Machinist بیش از ۲۷ کیلوگرم وزن کم کرد. با این کار، وزن این بازیگر ۱۸۰ سانتی به ۵۴ کیلوگرم رسید. این در حالی است که وزن ایده‌آل برای مردی با قد و سن او بین ۶۳ تا ۷۲ کیلوگرم است. پس از آن، بیل شش ماه فرصت داشت تا وزن از دست داده‌اش را بازگرداند و برای نقش بتمن در Batman Begins ماهیچه پرورش دهد.

بعضی از افراد ادعا می‌کنند که برای جدایی کریستین بیل از پروژه‌ی فیلم فراری دلیل‌های دیگری وجود دارد. اما علت این موضوع رسما سلامتی او اعلام شده است. کاملا منطقی است که این بازیگر ۴۱ ساله بخواهد به فکر سلامتی خودش باشد. بدن او بارها دستخوش تغییر شده، بنابراین بیل به خوبی از محدودیت‌ها و توانایی‌های بدن‌اش آگاه است.

منبع: Deadline

The post کریستین بیل وزن‌اش را اضافه نکرد، از فیلم فراری کنار گذاشته شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا