اخبار کسب و کار

فیلم کوتاه Pac-Man را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به تازگی گروهی فیلم‌ساز به نام Fury Fingers تصمیم گرفته‌اند که فیلمی براساس بازی کلاسیک و دوست داشتنی Pac-Man درست کنند و آن‌را در سایت یوتیوب قرار دهند.

فیلم جدید Pac-Man برای علاقه‌مندان به این بازی هیجان‌انگیز خواهد بود.

سازندگان این فیلم به شخصیت‌های بازی Pac-Man ظاهری انسانی داده‌اند و بازیگران مختلف در نقش شخصیت‌ها قرار گرفته‌اند. این فیلم جدید که PACMAN: Come out Play نام دارد روی سایت یوتیوب قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند مبارزه‌ی Pac-Man با ارواح مختلف را مشاهده کنند.

در این فیلم جدید ارواح معروف دنیای Pac-Man که Blinky، Pinky، Inky و Clyde نام داشتند به عنوان گروهی خلاف‌کار که در خیابان جلوی Pac-Man را می‌گیرند، نشان داده می‌شوند. شخصیت Pac-Man با دیدن این خلافکارها فرار می‌کند و اینجاست که ماجراهای فیلم آغاز می‌شود. برای ساخت این فیلم از جلوه‌های ویژه‌ی مخصوصی هم استفاده شده تا فیلم شباهت بیشتری به دنیای بازی پیدا کند.

اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان به بازی‌های Pac-Man هستید می‌توانید این فیلم کوتاه زیبا و هیجان‌انگیز را مشاهده کنید:

دانلود

  • mp4

‌‌‌‌‌‌‌

اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Pac-Man توسط شرکت «نامکو» (Namco) در سال ۱۹۸۰ ساخته شد و در قالب یک دستگاه آرکید راهی بازار شد. تا این لحظه قسمت‌های مختلفی از این بازی راهی بازار شده‌اند که هر کدام آن‌ها علاقه‌مندان بسیار زیادی به دست آورده‌اند. اگر می‌خواهید این بازی را همین الان تجربه کنید، می‌توانید با مرورگر اینترنتی خودتان وارد سایت گوگل شوید و نام Pac-Man را جستجو کنید. اولین چیزی که نمایش داده می‌شود، نسخه‌ی قابل بازی این عنوان روی مرورگرها است.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet

The post فیلم کوتاه Pac-Man را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا