اخبار کسب و کار

بررسی ویدیویی گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مدل‌های لایت پیکسل ۳ هم مانند برادران گران‌قیمت‌تر خود، مدت‌ها قبل از معرفی رسمی به دست افراد زیادی رسیده‌اند و حالا از تمام مشخصات و جزئیات این گوشی‌ها خبر داریم. در همین رابطه، ساعاتی قبل یک کانال یوتیوب اکراینی بررسی ویدیویی پیکسل ۳ لایت را منتشر کرده که در آن به جوانب متعدد این گوشی اشاره شده است.

این گوشی که اسم رمز آن Sargo است، از اسنپدراگون ۶۷۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این گوشی تا حد زیادی مشابه پیکسل ۳ است ولی در پنل جلویی شاهد دوربین سلفی دوگانه و اسپیکر نیستیم. بدنه آن پلاستیکی است و برخلاف پرچم‌داران پیکسل، از جک هدفون بهره می‌برد. اندازه نمایشگر LCD این گوشی ۵.۵۶ اینچ است و از رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و انرژی آن از جانب یک باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

اما از همه این‌ها مهم‌تر، باید به دوربین این گوشی اشاره کنیم که مشابه برادر گران‌تر خود است و مانند آن از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور مجهز به پیکسل‌های ۱.۴ میکرونی و لنز واجد دیافراگم F/1.8 بهره می‌برد. شخص بررسی کننده این گوشی در ویدیوی خود می‌گوید که کیفیت تصاویر دوربین آن مشابه پیکسل ۳ است ولی عکس‌های گرفته شده توسط دوربین این دو گوشی را مستقیما مقایسه نمی‌کند. با توجه به اینکه پیکسل ۳ لایت از تراشه ضعیف‌تری بهره می‌برد، پس از لحاظ قدرت پردازش تصویر، توان کمتری نسبت به پیکسل ۳ دارد و همچنین هنوز اشاره‌ای به وجود چیپ Visual Core نشده ولی در هرصورت به‌لطف الگوریتم‌های پیشرفته گوگل، مطمئنا دوربین این گوشی فارغ از ضعف‌های سخت‌افزاری، حرف زیادی برای گفتن دارد.

اگرچه گزارش‌ها و خبرهای گسترده‌ای در مورد مدل‌های لایت پیکسل ۳ منتشر شده، ولی گوگل هنوز عجله‌ای برای عرضه آن‌ها ندارد و طبق آخرین گزارش‌ها، ظاهرا این دو گوشی در فصل بهار معرفی خواهند شد. در ادامه می‌توانید این بررسی ویدیویی را تماشا کنید.

دانلود

  • mp4

منبع: The Verge

The post بررسی ویدیویی گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا