اخبار کسب و کار

دیجی‌کالا حامی جایزه یحیی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پنجمین دوره جایزه یحیی سه‌شنبه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷ در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. در این مراسم از سه محیط‌بان برگزیده هیات داوران تقدیر ویژه انجام گرفت. این سه محیط‌بان در سال گذشته تلاش چشم‌گیری در زمینه حفاظت از عرصه‌های تنوع زیستی حوزه‌های محل خدمت خود داشته‌اند. دیجی‌کالا از حامیان پنجمین دوره اهدای جایزه یحیی به محیط‌بانان برگزیده کشور بود.

محیط‌بان عطاالله صادقی از استان کردستان، محیط‌بان علی اکبر ایمانی برنجستانکی از استان مازندران و محیط‌بان حمیدرضا عظیم‌پور از استان خراسان رضوی برگزیدگان این دوره از جایزه یحیی هستند. همچنین در این مراسم از خانواده‌های محیط‌بانان شهید قدردانی شد. دکتر حمید ظهرابی، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و سرهنگ محبت‌خانی، فرمانده ستاد یگان حفاظت محیط زیست از مهمانان و سخنرانان این مراسم بودند که ضمن تقدیر از محیط‌بانان از چالش‌های شغل خطیر محیط‌بانی و تلاش برای بهبود شرایط این شغل صحبت کردند.

انجمن یوزپلنگ ایرانی برای پنجمین سال متوالی رویداد مردمی انتخاب محیط‌بانان برگزیده کشور را به منظور حمایت از تلاشگران این شغل خطیر برگزار کرد. جایزه یحیی عنوان جایزه مردمی است که به ابتکار پریدخت مشک‌زاد و مجتبی رمزی، دو هنرمند ایرانی، بنیانگذاری شده است. نام این جایزه به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره محیط‌بان شهید، یحیی شاهکو محلی، انتخاب شده است که سال ۱۳۸۵ در درگیری با شکارچیان محل خدمت خود در استان مازندران از دنیا رفت. همچنین اسم یحیی به معنی حیات‌بخش و یادآور نقش محیط‌بانان در حفاظت از حیات تنوع زیستی است.

در هر شغلی افرادی وجود دارند که اقداماتی فراتر از وظایف خود در راستای اهدافشان انجام می‌دهند و در شغل محیط‌بانی این اقدامات اثرگذاری زیادی برای محیط زیست دارد. محیط‌بانی عرصه پاسداری از پایداری حیات است، پاسداری از دارایی‌های ارزشمندی که در محاسبات اداری همواره رایگان در نظر گرفته می‌شوند. حمایت از محیط‌بانی ترویج عملی تفکری است که برای تک‌تک عناصر حیاتی طبیعت ارزش قائل است و مواهب خدادی طبیعت را رایگان نمی‌داند.

The post دیجی‌کالا حامی جایزه یحیی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا