اخبار کسب و کار

تجلیل از شعبانخانی و اجرای رستاک حلاج در نخستین جشن بزرگ کانون‌ها

رسانه نوا – سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۷در تالار ایوان شمس، «نخستین جشن بزرگ کانون‌ها و انجمن‌های ادبی و موسیقی» تهران با عنوان چهارسو برگزار، و در آن از استاد تورج شعبانخانی تقدیر و تجلیل ‌می‌شود. خواننده، شاعر و آهنگساز مطرح موسیقی پاپ، رستاک حلاج خواننده مهمان این برنامه است.

این اولین برنامه از سری جدید سلسله برنامه‌های چهارسوست که در آن، پنج کانون ادبی زمستان؛ عصر شعر ترانه، هنگام، بهمن و گیومه در کنار برنامه موسیقایی هزارصدا به ابتکار اداره کل فرهنگی شهرداری تهران گردهم می‌آیند تا حاصل آن، تعامل بشتر بین اهالی موسیقی و ادبیات باشد. مسئولیت بخش موسیقی این سلسله برنامه‌ها هزارصداست و اتفاق ویژه موسیقایی این برنامه هم تجلیل از آهنگساز و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ و اجرای خواننده و آهنگساز و ترانه‌سرای مولف نسل جدید موسیقی‌ست. این برنامه همچنین بخش‌های موسیقایی دیگری هم دارد و آن هم اجرای گروه موسیقی فلامنکو پژمان نور است. پژمان نور پیش از این، در برنامه‌های دیگری که ایوان شمس برگزار شد اجراهای موفقی داشته است.

بخش ادبی این برنامه هم که بیشترین وقت این برنامه را در بر ‌می‌گیرد شعرخوانی جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان پیشکسوت و جوان است. بنابراعلام روابط عمو‌می‌ این برنامه، هوشنگ چالنگی، اکبر آزاد، مصطفی رحماندوست، ناصر فیض، بهزاد زرین پور، حمیدرضا شکارسری، اهورا ایمان، سعید بیابانکی، مجید معارف‌وند، مهرنوش قربانعلی، غلامرضا طریقی، حمیدرضا صمدی، سید حسین متولیان، امیر مرزبان، مجید سعدآبادی، حمید چشم‌آور، صابر قدیمی‌و یلدا انگالی در این برنامه شعرخوانی خواهند کرد.

چارسو از ساعت ۱۷ در تالار ایوان شمس آغاز ‌می‌شود و ورود در آن، برای عموم آزاد و رایگان است.

نوشته تجلیل از شعبانخانی و اجرای رستاک حلاج در نخستین جشن بزرگ کانون‌ها اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا