اخبار کسب و کار

رد شایعات درخواست خانواده بهنام صفوی به کمک مالی

رسانه نوا – با اعلام خبر وخامت حال بهنام صفوی، این روزها شایعات زیادی پیرامون این هنرمند شنیده می‌شود.

به گزارش رسانه نوا،در ابتدا و همزمان با بستری شدن بهنام موسیقی خواننده موسیقی پاپ در یکی از بیمارستان های تهران و انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر کمک مالی یا برگزاری کنسرت به نفع وی، محمد علی صفوی پدر این خواننده متنی را منتشر کرد.

پدر بهنام صفوی با اعلام آگاهی از نیتِ خیرِ کسانی که پیشنهاد را ارائه کردند، آورده است:«سلام خدمت هواداران و دوستان و مردم عزیز که جویای حال بهنام هستید. از دیروز، در فضای مجازی، تیترهای جنجالی درباره بهنام منتشر شد که باعث آزار روحی و روانی شدید خانواده ما شده است. دوستانی که این روزها با من صحبت کردند، حتماً نظر خیر داشتند؛ اما مطرح کردنِ موضوع فوق به این شکل، نه‌تنها باری از روی دوش ما برنداشت، بلکه شانه‌های نیمه‌خمیده‌ ما را کاملاً خم کرد.

می‌خواهم همین‌جا اعلام کنم که ما به‌هیچ‌وجه درخواست مادی نداشته و نداریم و در تمام این مدت، از هیچ کوششی برای بهبود حال فرزند عزیزمان فروگذار نکرده‌ایم. از همه مردم ایران و علاقه‌مندان بهنام عزیزم خواهشمندم لطفاً فقط از نظر روحی و روانی ما را حمایت کنید»

در ادامه نیز بیانیه‌ای از سوی شرکت آرکاویژن موسیقی آریا طرف قرارداد با بهنام صفوی منتشر و توصیحاتی درخصوص مدیربرنامه‌های وی ارائه داد. در بخش از متن این بیانیه آمده است:

با درنظر گرفتن شرایط حقوقی بهنام صفوی، شرکت آرکاویژن موسیقی آریا در این برهه خاص زمانی، هیچ شخصی را برای هماهنگی امو معرفی نکرده و هیچ کونه مسئولیتی در قبال تعهداتی که بدون هماهنگی با شرکت انجام شود برعهده نخواهد گرفت. شایان ذکر است این شرکت آمادگی خود را درخصوص هرگونه همکاری و همیاری با این هنرمند و خانواده محترمشان اعلام می‌دارد.

نوشته رد شایعات درخواست خانواده بهنام صفوی به کمک مالی اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا