اخبار کسب و کار

۲۰ میلیارد تومان برای ۲۱ درصد سهام

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

صد و بیست و هشتمین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد. حامد تاج‌الدین، هم بنیانگذار اوبار و آچاره مهمان صفحه سلبریتی این شماره است. تاج‌الدین سرمایه گذاری ۲۰ میلیاردی حرکت اول (همراه اول) را حامل این پیام می‌داند که می‌توان بازیگران بزرگ اقتصاد کشور را وارد اکوسیستم استارتاپی کرد.

بنیانگذار اوبار و آچاره در این گفت‌وگو از تحقق ۱۰ میلیارد تومان از این سرمایه‌گذاری سخن گفته و می‌خواهد با اوبار صنعت لجستیک کشور را متحول کند.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته با عنوان «تهدید و فرصتی به نام هپیسم» از فضای مفرح و شاد استارتاپ‌ها که یک مزیت نسبت به فضاهای کارمندی به شمار می‌رود نوشته و معتقد است در پس این چهره‌های جوان و کم سن، جریان عظیم و موج توفنده‌ای نهفته است که بنیان کسب و کارهای سنتی عبوس و کارمند محور را به لرزه درآورده است.

در صفحه اکوسیستم جهان این شماره، گزارشی از مدل‌های تامین بودجه جدید برای استارتاپ ها با عنوان وام نقطه به نقطه منتشر شده است. با استفاده از فناوری و بیگ‌دیتا می‌توان بدون حضور یک موسسه مالی، مبالغی را قرض بگیرید.

در صفحه بازاریابی محتوا، گزارشی از چگونگی تولید محتوا برای فروش و همچنین قسمت پنجم صفر تا صد تولید محتوا منتشر شده است.

جدیدترین ترندهای هوش مصنوعی در سرمایه‌گذاری عنوان گزارش ویژه صفحه فین‌تک شنیه می باشد. همچنین در گزارشی سال ۲۰۱۹ را سالی سخت برای فین‌تک‌های تک خدماتی برشمرده است.

اپچار، آسان بورس، فن فیکس و باسلام مهمانان صفحه آغاز راه این شماره هفته نامه شنبه هستند. باسلام به دنبال سهم ۳۰ درصدی از خرید و فروش محصولات روستایی است و آسان بورس هم سامانه ای برای طراحی استراتژی معاملات در بازار سرمایه هست.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه و یا دانلود نسخه pdf به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید.

The post ۲۰ میلیارد تومان برای ۲۱ درصد سهام appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا