اخبار کسب و کار

نشست خبری کنسرت امین غفاری برگزار شد/ تلاش می‌کنم با موسیقی بی‌کلام کنسرت‌های پرفروش برگزار کنیم

رسانه نوا – صبح روز یکشنبه نهم دی ماه نشست خبری کنسرت امین غفاری در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش رسانه نوا، امین غفاری که قرار است روزهای دهم و یازدهم دی ماه کنسرت تازه خود را برگزار کند، صبح امروز در نشست خبری آن با حضور اهالی رسانه حاضر شد.

در ابتدای این نشست غفاری به اجرای پیش رو اشاره کرد و گفت: این اجرا شامل دو بخش است. بخش اول کنسرت رسیتال ویولن است. بخش دوم با پیانونوازی سروش صادقی دوست و همکلاسی سابقم در دانشگاه تهران همراه است.

او ادامه داد: در کنسرت روزهای ۱۱ و ۱۲ دی قطعاتی از باخ، اوژان ایزایی، سزار فرانک و… اجرا می‌شود. کنسرت بعدی در تاریخ پنجم بهمن در شعر اصفهان خواهد بود و قطعات اجرایی در اجرای این شهر موسیقی فیلم و موسیقی کلاسیک خواهد بود.

کنسرت هایم به شکلی است که هم قطعه پاپ و هم کلاسیک در آن اجرا می‌شود. این کنسرتم با دیگر کنسرت‌ها متفاوت است و خوشبختانه همکاری با بزرگانی چون شهرداد روحانی را در کارنامه دارم و در کنسرت ویولن شاهین فرهت در جشنواره نیز تجربه کسب خواهم کرد. مسئله‌ای که خیلی در این چند سال به آن توجه کردم، جا انداختن موسیقی بی‌کلام در میان مردم است.

غفاری ادامه داد: امیدوارم همان قدر که به خواننده‌های موسیقی باکلام توجه می‌شود، به ما هم توجه شود. امیدوارم که نوازنده‌های این موسیقی فراگیر‌تر شوند. تلاش من است که با موسیقی بی کلام کنسرت‌های پر فروش برگزار کنیم. قطعا اگر نوازندگان خوب داشته باشیم، پتانسیل این اتفاق وجود دارد.

وی با اشاره به غنای تکنیکال در ساز ویولن بیان کرد: یکسری قطعات برای ساز ویولن طراحی شده است. وقتی در استاندارد‌های جهانی ببینید، قطعاتی است که نوازنده با آن تکنیک خودش را نمایش می‌دهد. بنابراین تکنیک در ویولن حرف مهمی را می‌زند. باخ زدن خود به نوازنده شناسنامه می‌دهد. من سعی کردم در موسیقی کلاسیک این شناسنامه را بسازم. من در فضای مجازی موضوع تکنیکال را اتفاقی مطرح کردم اما در فضای واقعی برای اینکه رزومه ام را بسازم، باید کار‌ کنم. با ارکستر باکو قطعه‌ای را اجرا کردم که تمام نوازنده‌های دنیا آن را اجرا کرده اند. خیلی‌ها برای شنیدن موسیقی هری پاتر و گیم آف ترونز به کنسرتم آمدند.

غفاری در پایان گفت: برنامه‌های مفصلی دارم که در آینده اجرا می‌کنم؛ حتی برخی برنامه‌هایم بین المللی هستند. در سال ۹۸ در برج میلاد اجرا دارم و تلاشم را می‌کنم که این اجرا چند روز ادامه پیدا کند و بتوانم موسیقی بی کلام را جا بیندازم.

شایان ذکر است؛ کنسرت امین غفاری روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ دی ساعت ۲۰:۳۰ در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

نوشته نشست خبری کنسرت امین غفاری برگزار شد/ تلاش می‌کنم با موسیقی بی‌کلام کنسرت‌های پرفروش برگزار کنیم اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا