اخبار کسب و کار

Granblue Fantasy با یک بازی اکشن و یک بازی مبارزه‌ای به کنسول‌ها می‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تا به حال دو بار از بازی بعدی استودیوی پلاتینیوم گیمز برای‌تان نوشته‌ و از آن گفته‌ایم، ولی چندان اسم‌اش را نیاورده‌ایم چون خودمان هم هنوز به اسم آن عادت نکرده‌ایم و نمی‌دانیم دقیقا با چه مجموعه‌ای طرف هستیم. با این حال، بهتر است اسم Granblue Fantasy را به خاطر بپسارید، چون این طور که به نظر می‌رسد قرار است در سال آینده با دو بازی شگفت‌انگیز در این مجموعه طرف شویم.

ریشه‌ی مجموعه‌ی Granblue Fantasy در واقع به یک بازی موبایل بسیار معروف و بزرگ در ژاپن بازمی‌گردد. شرکت بازی‌سازی Cygames بخش بزرگی از گسترش خود را مدیون بازی موبایل Granblue Fantasy است. برخلاف اکثر شرکت‌ها که پس از محبوبیت مجموعه‌شان، تصمیم می‌گیرند تا یک بازی موبایل برای آن بسازند، شرکت Cygames این بار تصمیم گرفته است تا بازی موبایل خود را به کنسول‌های بازی بیاورد؛ آن هم نه با یک بازی، بلکه با دو بازی در دو سبک مختلف. شرکت Cygames سراغ دو استودیوی بزرگ و معروف برای ساخت بازی‌های Granblue Fantasy رفته است.

استودیوی پلاتینیوم گیمز مشغول ساخت یک نقش‌آفرینی اکشن بزرگ بر اساس دنیای Granblue Fantasy است؛ اولین بار این بازی را در قالب یک تریلر دو سال گذشته دیدیم. زمستان سال گذشته هم شاهد یک تریلر گیم‌پلی بسیار خوب از این بازی بودیم که در آن زمان به اسم Fantasy Project: Re Link شناخته می‌شد.

در مراسم Granblue Fest امسال تریلر گیم پلی جدیدی از بازی منتشر شده و اسم نهایی آن هم مشخص شده است. بازی Granblue Fantasy: Relink نام گرفته است و می‌توانید گیم پلی جدید آن را از لینک زیر ببینید.

با این حال، فقط هم این نقش‌آفرینی اکشن نیست. شرکت Cygames با بهترین سازنده‌های بازی‌های مبارزه‌ای یعنی شرکت Arc System Works هم برای ساخت یک بازی دیگر قرارداد بسته است. بازی مبارزه‌ای Granblue Fantasy Versus هم در مراسم Granblue Fest رونمایی شد. تریلر بازی مثل دیگر ساخته‌های Arc System Works یک بازی مبارزه‌ای با سبک و سیاق ظاهری انیمه-طور را نشان می‌دهد. حتما از لینک زیر، ویدیوی گیم‌پلی این بازی مبارزه‌ای را هم ببینید.

تریلر رونمایی Granblue Fantasy Versus

تاریخ انتشار نقش‌آفرینی اکشن Granblue Fantasy: Relink مشخص نشده است، ولی تصور می‌کنیم سال آینده شاهد عرضه‌ی آن باشیم. از آن سو، بازی Granblue Fantasy Versus قرار است در سال ۲۰۱۹ هم در ژاپن و هم در دیگر مناطق دنیا عرضه شود.

عرضه‌ی بازی اصلی Granblue Fantasy به سال ۲۰۱۴ و پلتفرم‌های موبایل باز می‌گردد و با اینکه بازی تا به امروز بیش از ۲۳ میلیون بار دانلود شده و محبوبیت بسیار زیادی در ژاپن دارد، ولی خارج از ژاپن سر و صدایی به پا نکرده است. ممکن است این دو بازی کنسولی جدید، منجر به افزایش محبوبیت Granblue Fantasy در خارج از ژاپن شوند.

هر دو بازی Granblue Fantasy: ReLink و Granblue Fantasy Versus برای پلی‌استیشن ۴ ساخته می‌شوند.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post Granblue Fantasy با یک بازی اکشن و یک بازی مبارزه‌ای به کنسول‌ها می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا