اخبار کسب و کار

«مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) از آخر هفته گذشته در سینماهای آمریکا روی پرده رفته و موفق شده در افتتاحیه خود فروشی بیش از ۳۵ میلیون دلار را تجربه کند.

سبک بصری فیلم و استفاده از انیمیشن در جهان ابرقهرمانی مورد تمجید قرار گرفته و تقریبا اغلب منتقدان موافقند که مخاطب در این فیلم سینمایی با جهانی سرگرم‌کننده و هوشمندانه مواجه خواهد شد.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی که یک انیمیشن کامپیوتری ابرقهرمانی است در حالی در صدر جدول پرفروش‌های آخرهفته گذشته قرار گرفته که رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن اکران شده در ماه دسامبر را هم تصاحب کرده است. اما موفقیت‌های مرد عنکبوتی جدید صرفا در سطح تجاری باقی نمانده و علاوه بر مخاطبان، منتقدان را هم راضی کرده و نقدهای تحسین‌برانگیزی درباره‌اش نوشته شده است.

بررسی نمره مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در وبسایت راتن تومیتوز حاکی از رضایت ۹۷ درصدی منتقدان از این فیلم سینمایی است. همچنین این انیمیشن ابرقهرمانی در وبسایت متاکریتیک نمره متای ۸۷ را دریافت کرده که حاکی از رضایت بالای منتقدان آمریکایی است.

نمره متای ۸۷ مرد عنکبوتی از طریق ۴۵ نقد مثبت و تنها یک نقد میانه به دست آمده در حالی که فیلم هیچ نقد منفی نداشته است.

عموم منتقدان نوشته‌اند که «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» فیلمی است که نیروی جدیدی به فیلم‌های ابرقهرمانی بخشیده و خلاف انتظار بسیاری که گمان می‌کردند شاید دیگر ظرفیت دیدن یک مرد عنکبوتی جدید را نداشته باشند نشان داده این جهان سینمایی هنوز ظرفیت‌های بسیاری دارد.

سبک بصری فیلم و استفاده از انیمیشن در جهان ابرقهرمانی مورد تمجید قرار گرفته و تقریبا اغلب منتقدان موافقند که مخاطب در این فیلم سینمایی با جهانی سرگرم‌کننده و هوشمندانه مواجه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تکه‌هایی از نقدهای مربوط به این فیلم سینمایی را بخوانید:

دیوید ارلیخ – ایندی‌وایر

امتیاز به فیلم: ۸۳

خبری غم‌انگیز برای کسانی که از فیلم‌های ابرقهرمانی خسته شده‌‎اند: «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» کاملا جان تازه‌ای به این ژانر از فیلم‌ها بخشیده … فیلمی تاثیرگذار، بسیار سرگرم‌کننده و در نهایت حتی تلخ.

چارلز برامسکو – گاردین

امتیاز به فیلم: ۸۰

این فیلم یک موفقیت بدون دردسر است که ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی را بسیار ساده جلوه می‌دهد؛ یک قهرمان محبوب و یک دشمن جذاب برای قهرمان پیدا کنید، یک نویسنده کاردرست استقدام کنید و محض خاطر استن‌ لی هم که شده فیلم را سرگرم‌کننده از کار درآورید.

پیتر دبروج – ورایتی

امتیاز به فیلم: ۷۰

درخشش انیمیشن جدید سونی خود را در قابلیت عجیب و غریب این پروژه نشان می‌دهد، قابلیت اینکه همه چیز را از اول شروع کنید و در عین حال هر آنچه پیشتر ساخته شده بود را به شکلی گسترش دهید، جهانی بسازید که در آن هر کسی می‌تواند ابرقهرمان باشد … حتی خود شما

تاد مک کارتی – هالیوود ریپورتر

امتیاز به فیلم: ۷۰

گرچه فیلم تا حدی هوشمندی خود و سازندگانش را با طولانی شدن زمان (حداقل ۲۰ دقیقه‌) کاهش می‌دهد اما به نظر می‌رسد این نسخه تیزهوشانه از مرد عنکبوتی که با عناصری آشنا ساخته شده می‌تواند در مواجهه با مخاطب عام کاملا موفق عمل کند.

The post «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»؛ محبوب مردم و مورد علاقه منتقدان appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا