اخبار کسب و کار

قاب محافظ پیکسل ۳ لایت جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بعد از انتشار تصاویری از نسخه واقعی و در حال کار گوشی پیکسل ۳ لایت در ماه گذشته، شایعات درباره این گوشی کم کم محو شدند تا به امروز که تصویری از قاب محافظ این گوشی منتشر شد. قبل از این قاب، آخرین چیزی که از این گوشی دیده بودیم، تصاویر رندر سه بعدی بود که نشان می‌داد پیکسل ۳ لایت یک نسخه بزرگ‌تر با نام پیکسل ۳ لایت اکس‌ال نیز خواهد داشت.

حالا اطلاعات جدیدی که از این گوشی لو رفته، به لطف یک شرکت تولید کننده قاب‌های محافظ بوده است. در این تصاویر، می‌توانیم جزئیات طراحی گوشی پیکسل ۳ لایت را ببینیم که حاکی از برخی تفاوت‌های این گوشی با نسخه معمولی آن دارد.

قبل از هرچیز تصویر گوشی درون قاب ممکن است کمی گمراه کننده باشد. این تصویر بیش از همه شبیه به گوشی پیکسل ۳ معمولی است و اصلا ممکن متعلق به پیکسل ۳ باشد تا پیکسل ۳ لایت. درواقع وجود دو دوربین سلفی و حاشیه‌های کوچک نمایشگر، دلیل اصلی است که فکر‌ می‌کنیم این عکس متعلق به پیکسل ۳ است. از طرفی چون هنوز تصویر خبری رسمی از پیکسل ۳ لایت وجود ندارد، شرکت سازنده این قاب و این عکس نیز نتوانسته تصویر این گوشی را در این عکس قرار دهد.

اگر این عکس را فاکتور بگیریم، گوشی پیکسل ۳ لایت دارای یک دوربین سلفی و یک دوربین در بخش پشتی خواهد بود. جایگاه سنسور اثر انگشت نیز مثل پرچمداران پیکسل ۳ در بخش پشتی دستگاه است و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور نیز در لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است.

همچنین پیکسل ۳ لایت بر خلاف دو پرچمدار قبلی سری پیکسل، دارای پورت هدفون خواهد بود که این پورت در لبه بالایی این گوشی قرار گرفته است. در بخش پایینی نیز در کنار پورت USB-C شاهد دو محفظه هستیم که احتمالا یکی برای بلندگوی تکی دستگاه و دیگری برای میکروفون این گوشی خواهد بود.

به غیر از قاب محافظ بالا، یک تصویر دیگر از یک قاب محافظ ژله‌ای برای پیکسل ۳ لایت منتشر شده که بخش پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. در این تصویر نیز رندری از پیکسل ۳ لایت را شاهد هستیم که بدنه‌ای تک رنگ دارد و خبری رنگ مات و شفاف مثل پرچمداران Pixel 3 نیست. اما این تصویر نیز احتمالا ساختگی است و صرفا برای قرارگیری در قاب ساخته شده است. طبق آخرین شایعات و تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود، پیکسل ۳ لایت بدنه‌ای پلاستیکی خواهد داشت و رنگ بخش پشتی آن نیز مثل نسخه پرچمدار، از ترکیب مات و شفاف بهره می‌برد.

از مشخصات این گوشی‌ها اگر بخواهیم بگوییم، پیکسل ۳ لایت که نسخه کوچکتر خواهد بود، به نمایشگری ۵.۵ اینچی مجهز شده است. این نمایشگر هم اندازه نمایشگر Pixel 3 خواهد بود با این تفاوت که نسبت نمایشگر نسخه لایت ۱۸.۵:۹ خواهد بود که این یعنی نمایشگر دستگاه کشیده‌تر است. رزولوشن این نمایشگر نیز HD+ است. پردازنده این گوشی نیز اسنپ‌دراگن ۶۷۰ خواهد بود و چهار گیگابایت حافظه رم همراه با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. باتری این گوشی نیز ۲۹۱۵ میلی‌آمپر است.

نسخه بزرگ‌تر این گوشی نیز به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن Full HD+ مجهز می‌شود. این نمایشگر نیز نسبت ۱۸.۵:۹ خواهد داشت و کمی از نمایشگر ۶.۳ اینچی Pixel 3 XL کوچک‌تر است. بزرگ‌ترین تفاوت این نسخه با Pixel 3 XL، عدم استفاده از ناچ یا بریدگی درون نمایشگر است. پردازنده این گوشی نیز احتمالا اسنپدراگن ۷۱۰ خواهد بود که این گوشی را نسخه قدرتمندتری نسبت به پیکسل ۳ لایت بدل می‌کند. از نظر دوربین احتمالا دوربین‌های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی هر دو گوشی حاضر خواهند بود و گوگل از دوربین‌های پرچمداران خود استفاده می‌کند. با این کار، گوگل می‌تواند لقب بهترین دوربین در یک گوشی میان‌رده را به خود اختصاص دهد. هنوز خبری از قیمت یا زمان عرضه این دو محصول در دسترس نیست.

منبع: GSMArena

The post قاب محافظ پیکسل ۳ لایت جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا