اخبار کسب و کار

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

این روزها اخبار مربوط به خانواده گلکسی اس ۱۰ با سرعت بسیار زیادی منتشر می‌شوند و در رابطه با مواردی همچون طراحی، اندازه نمایشگر و دوربین‌های موجود در مدل‌های این خانواده با اطمینان زیادی می‌توانیم صحبت کنیم. حالا در این میان، گزارش جدیدی منتشر شده که به تاریخ عرضه و قیمت این خانواده اشاره شده است.

این نکته که گلکسی اس ۱۰ قرار است در ماه فوریه ۲۰۱۹ معرفی شود چندان تعجب‌آور نیست اما نکته‌ی عجیب این است که احتمالا این گوشی‌ها چند روز قبل از آغاز نمایشگاه MWC معرفی خواهند شد. مشخصا، در این گزارش تاریخ معرفی این گوشی‌ها ۲۰ فوریه (۱ اسفند) ذکر شده است.

گفته می‌شود بلافاصله پس از معرفی، پیش‌فروش این گوشی‌ها آغاز می‌شود و از تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفند) هم روانه‌ی بازارها خواهند شد. اگرچه باید خاطرنشان کنیم که این گزارش عمدتا مربوط به بریتانیا است و نمی‌دانیم که آیا این تاریخ‌ها برای دیگر کشورها هم صدق می‌کند یا نه.

حالا که صحبت از بریتانیا شد، باید بگوییم که طبق این گزارش، مدل لایت گلکسی اس ۱۰ که از نمایشگر تخت ۵.۸ اینچی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۶۶۹ پوند فروخته خواهد شد. در رابطه با مدل معمولی گلکسی اس ۱۰ که مجهز به نمایشگر خمیده ۶.۱ اینچی است، دو مدل ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی از آن وجود دارد که به ترتیب با قیمت ۷۹۹ پوند و ۹۹۹ پوند در بریتانیا روانه‌ی بازار می‌شوند.

در نهایت، نباید گران‌ترین مدل یعنی گلکسی اس ۱۰ پلاس را از قلم بیندازیم. سامسونگ سه مدل مختلف از این گوشی را روانه‌ی بازار می‌کند که قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۸۹۹ پوند، قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱۰۹۹ پوند و در نهایت قیمت مدل ۱ ترابایتی ۱۳۹۹ پوند خواهد بود.

اگر این اطلاعات درست باشد، احتمالا مدل لایت با قیمت حدود ۶۷۰ دلار در آمریکا روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت دو مدل دیگر هم احتمالا بین ۷۹۹ دلار تا ۱۳۹۹ دلار خواهد بود.

از دیگر بخش‌های این گزارش، باید بگوییم که به حضور حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع فراصوت، قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس که از آن تحت عنوان Powershare یاد شده، فقدان اسکنر عنبیه و عدم پشتیبانی از اینترنت ۵G اشاره شده است.

منبع: Phone Arena

The post تاریخ عرضه و قیمت احتمالی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا