اخبار کسب و کار

بازی جدید سازنده Assassin’s Creed سال آینده می‌آید؛ تریلر آن را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

«پاتریس دسیله» (Patrice Désilets) کارگردان و سازنده‌ی اصلی مجموعه بازی‌های فرقه اساسین است. این کارگردان سال‌هاست که از شرکت یوبی‌سافت خارج شده و روی یک بازی جدید به اسم Ancestors: The Humankind Odyssey کار می‌کند. بالاخره دیروز در رویداد The Game Awards 2018 شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Ancestors در قالب یک تریلر بودیم.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

بازی Ancestors: The Humankind Odyssey که رونمایی آن به سال ۲۰۱۵ باز می‌گردد، یک بازی اکشن ماجراجویی است و بازی‌کننده‌ها را در نقش اجداد انسان قرار می‌دهد. بازی در افریقا و در میلیون‌ها سال پیش اتفاق می‌افتد. دوره‌های زمانی مختلف، از ۲ میلیون سال پیش تا ۱۰ میلیون سال پیش، در بازی وجود دارند و روند شکل‌گیری انسان امروزی در آن به تصویر کشیده می‌شود.

استودیوی جدید پاتریس دسیله به اسم Panache Games بازی Ancestors را در موتور پایه‌ی آنریل انجین ساخته. روند بازی Ancestors مقابله و تعامل با محیط و در عین حال تامین بقا است. بازی‌کننده‌ها هم‌چنین می‌توانند روند حرکت و جریان شکل‌گیری انسان را با رفتار خود، تعییر دهند.

با این حال، طبق گفته‌ی سازندگان بازی، همه چیز Ancestors بر پایه‌ی جدیدترین اکتشافات علمی ساخته شده است و بازی کاملا نمایانگر علوم امروزی است. در تریلر منتشر شده از بازی می‌توانیم اولین گونه‌های انسان را ببینیم که به تنهایی یا در گروه‌ها به شکار می‌روند.

سال آینده‌ی میلادی، زمانی است که برای عرضه‌ی بازی در نظر گرفته شده. بازی Ancestors: The Humankind Odyssey قرار است روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر بازی منتشر شده از بازی را ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی جدید سازنده Assassin’s Creed سال آینده می‌آید؛ تریلر آن را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا