اخبار کسب و کار

بازی Journey به کامپیوتر می‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بازی Journey که تا به امروز در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن بود، قرار است روی کامپیوتر هم عرضه شود. خبر عرضه بازی Journey برای PC را دیروز و در طول رویداد The Game Awards 2018 توسط شرکت اپیک گیمز شنیدیم.

تاریخ عرضه‌ی Journey روی کامپیوتر هنوز مشخص نشده است.

شرکت اپیک گیمز، سازنده‌ی موتور پایه‌ي آنریل انجین و بازی‌هایی مثل فورت‌نایت، یک فروشگاه بازی راه اندازی کرده است. فروشگاه بازی Epic Games Store قرار است در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های فروش و مشخصا استیم، درصد بیشتری از رقم فروش بازی را به بازی‌ساز بدهد. در حال حاضر سهم استیم و فروشگاه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس از هر فروش، ۳۰ درصد است. با این حال، شرکت اپیک گیمز گفته است که فروشگاه Epic Games Store به جای ۳۰ درصد، ۱۲ درصد از هر فروش را به عنوان سهم خود برمی‌دارد. نکته‌ی جالب این جاست که اگر شرکتی از موتور پایه‌ی آنریل انجین برای ساخت بازی خود استفاده کرده باشد، اگر روی Epic Games Store بازی خود را بفروشد، نیازی به پرداخت حق استفاده از آنریل انجین ندارد.

در طول مراسم اهدای جوایز The Game Awards دیروز، شرکت اپیک گیمز ویدویی برای معرفی فروشگاه خود نشان داد؛ این ویدیو بازی‌هایی که قرار است به Epic Games Store بیایند را نشان می‌داد و یکی از این بازی‌ها Joruney بود.

عرضه‌ی بازی Journey در سال ۲۰۱۲ سر و صدای زیاد به پا کرد؛ این بازی مستقل نه تنها از نظر هنری، تجربه‌ای کاملا جدید در صنعت بازی ارایه می‌داد، بلکه روند بازی تازه و بدون نقص آن موجب شد تا Journey از سوی منتقدان و نشریات زیادی به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شود.

بازی Journey متعلق به سونی است و با تهیه کنندگی این شرکت ساخته شده. عرضه‌ی این بازی روی کامپیوتر و فروشگاه Epic Games Store هم در واقع با کسب اجازه‌ی سونی صورت گرفته است؛ طوری که در صفحه‌ی فروش این بازی آمده که بازی و حقوق آن کاملا متعلق به سونی است.

تاریخ عرضه‌ی Journey روی کامپیوتر هنوز مشخص نشده است. می‌توانید نسخه‌ی کامپیوتر Journey را از اینجا تهیه کنید.

منبع: Epic Games

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی Journey به کامپیوتر می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا