اخبار کسب و کار

عکس‌های وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن لو رفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در شرایطی که تنها سه روز تا معرفی نسخه مک‌لارن از وان پلاس ۶T باقی مانده است، اولین تصاویر و اطلاعات بیشتر از این نسخه از گوشی پرچمدار وان پلاس ۶T منتشر شد.

این اطلاعات توسط Ishan Agarwal لو رفته و تصویر تبلیغاتی در کنار چند تصویر خبری از این گوشی، منتشر شده است. با توجه به پوستر تبلیغاتی، بار دیگر تایید می‌شود که این گوشی به حافظه رم ۱۰ گیگابایتی مجهز خواهد شد و تکنولوژی جدید شارژرهای وان پلاس نیز با نام Warp Charge در این پوستر تایید می‌شود. به طور کامل، اسم شارژر جدید وان پلاس Warp Charge 30 است که درواقع عدد ۳۰ به معنی استفاده کامل یک روزه از گوشی در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ را نوید می‌دهد.

اینکه چقدر به حافظه رم ۱۰ گیگابایتی در یک گوشی نیاز داریم و آیا این مورد در مصرف باتری گوشی تاثیر می‌گذارد یا خیر را باید صبر کنیم تا پس از عرضه این محصول متوجه شویم.

از نظر طراحی، این گوشی تفاوت کوچکی با وان پلاس ۶T معمولی نیز خواهد داشت. این تفاوت درواقع در شیشه پشتی محصول دیده می‌شود که طرحی مشابه فیبر کربن دارد و لبه‌های شیشه پشتی نیز به رنگ نارنجی که امضای محصولات مک‌لارن است، مزین شده است. لوگوی مک‌لارن نیز در بخش پشتی دستگاه نوشته شده تا خاص بودن این نسخه از وان پلاس ۶T، بیشتر خودش را نشان بدهد. شاید اگر وان پلاس یک نسخه کاملا نارنجی رنگ از این گوشی تولید می‌کرد نیز می‌توانست کاربران بیشتری را هم به سمت این محصول جذب کند.

رنگ بخشی پشتی و طرح فیبر کربن، تنها تفاوت‌های ظاهری هستند که این نسخه با نسخه معمولی وان پلاس دارد. جدا از این مورد، هنوز اطلاع کاملی از Warp Charge 30 نداریم. تنها چیزی که با قطعیت می‌دانیم این است که با سی دقیقه شارژ می‌توان یک روز کامل از این گوشی استفاده کرد. اما حدس زده می‌شود شارژر این گوشی از نوع ۵۰ واتی باشد که پیش‌تر شاهد استفاده از این نوع شارژر توسط اوپو بوده‌ایم.

در نهایت، این گوشی در تاریخ ۲۰ آذر معرفی خواهد شد و تنها سه روز مانده تا آشنایی کامل با این محصول جدید وان پلاس پیدا کنیم. از نظر قیمتی نیز هنوز اطلاعی از این محصول در دسترس نیست اما قطعا قیمتی بیشتر از نسخه‌های کنونی وان پلاس ۶T خواهد داشت. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟ آیا ما واقع به ده گیگابایت رم در گوشی‌های خود نیاز داریم؟

منبع: ۹To5Google

The post عکس‌های وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا