اخبار کسب و کار

اندازه دقیق نمایشگر گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

Evan Blass، یکی از مشهورترین افشاگران دنیای تکنولوژی، تصویر رندری از سه گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ منتشر کرده که در آن‌ها به اندازه دقیق نمایشگر این گوشی‌ها اشاره شده است.

بر اساس این رندرها، کوچک‌ترین گوشی یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره می‌برد که در میان بخش فوقانی آن یک حفره دیده می‌شود و گلکسی اس ۱۰ معمولی هم مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی است و مانند برادر کوچک‌تر خود از یک دوربین سلفی بهره می‌برد.

طبق این تصاویر، بزرگ‌ترین گوشی یعنی مدل پلاس از نمایشگر عظیم ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و در میان بخش فوقانی آن دو حفره برای دوربین سلفی دوگانه قرار دارد.

مطابق معمول، این رندرها غیر رسمی هستند و همواره باید با شک و تردید چنین خبرهایی را مدنظر قرار دهیم. اما از طرفی دیگر، یکی دیگر از افشاگران معروف یعنی Ice Universe در زیر این توییت این اندازه‌ها را تایید کرده است. با توجه به این موضوع، احتمالا شاهد چنین حفره‌هایی نخواهیم بود زیرا طبق گزارش‌های مختلف، این حفره‌ها در گوشه بخش فوقانی قرار دارند. ولی به احتمال زیاد اندازه نمایشگر مدل‌های نهایی این گوشی‌ها، مطابق این تصاویر خواهد بود.

منبع: GSM Arena

The post اندازه دقیق نمایشگر گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا