اخبار کسب و کار

Far Cry: New Dawn دنباله‌ی مستقیم فار کرای ۵ است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یوبی‌سافت رسما از یک فار کرای جدید به اسم Far Cry: New Dawn در رویداد The Game Awards 2018 رونمایی کرده است. نمی‌گوییم قسمت یا شماره‌ی جدید فار کرای، چون این بازی جدید در واقع یک بازی فرعی در دنیای فار کرای ۵ است و با قیمتی پایین‌تر هم عرضه می‌شود. بازی Far Cry: New Dawn نقشه‌ی فار کرای ۵ یعنی شهر Hope County را به یک دنیای پساآخرالزمانی تبدیل می‌کند.

بازی Far Cry: New Dawn قرار است در روز ۱۵ فوریه روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

قصه‌ی Far Cry: New Dawn دنیایی را سال‌ها پس از یک جنگ اتمی به تصویر می‌کشد. دنیای پساآخرالزمانی این بازی تفاوت زیادی با فار کرای ۵ دارد؛ همه چیز رنگارنگ شده است، سلاح‌ها خود ساخته به نظر می‌رسند و خودروها و وسایل نقلیه هم بیشتر شبیه به قسمت جدید Rage هستند تا یک شماره‌ی فار کرای. داستان بازی، ۱۷ سال پس از پایان فار کرای ۵ و اصابت بمب‌های اتم اتفاق می‌افتد؛ طوری که بازی‌کننده‌های فار کرای ۵ می‌توانند محیط‌های آشنا ولی تغییر یافته‌ای در New Dawn ببینند.

چنین حرکتی از سوی یوبی‌سافت چندان هم جدید نیست. دو شماره‌ی قبلی فار کرای هم دنباله‌های مستقیم داشته‌اند. بازی Far Cry: Primal نقشه و سیستم‌های فار کرای ۴ را دوباره استفاده کرده بود و بازی Far Cry: Blood Dragon هم نسخه‌ای علمی-تخیلی از فار کرای ۳ بود که در بخشی از نقشه‌ی آن اتفاق می‌افتاد.

زمان زیادی هم تا عرضه‌ی Far Cry: New Dawn باقی نمانده. بازی قرار است در روز ۱۵ فوریه با قیمت ۴۰ دلار روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی Far Cry: New Dawn و تصاویری از این بازی را ببینید.

تریلر رونمایی:

دانلود

  • mp4

گیم‌پلی و مصاحبه:

دانلود

  • mp4

منبع: The Verge

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post Far Cry: New Dawn دنباله‌ی مستقیم فار کرای ۵ است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا