اخبار کسب و کار

بازسازی Crash Team Racing رسما رونمایی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی دو روز پیش از شایعه‌ی رونمایی بازسازی «کرش ریسینگ» (Crash Team Racing) گفتیم و همانطور که انتظار داشتیم، این شایعه به حقیقت پیوسته است. شرکت بازی‌سازی اکتیویژن در رویداد The Game Awards 2018 از کرش ریسینگ جدید با نام بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled رونمایی کرده است.

بازسازی کرش ریسینگ دقیقا همان بازی قدیمی پلی‌استیشن وان است که با گرافیکی بالاتر ساخته می‌شود. استودیوی بازی‌سازی Beenox که وظیفه‌ی ساخت بازسازی سه‌گانه‌ی اصلی کرش یعنی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برعهده داشت، ساخت بازسازی کرش ریسینگ را هم به دست گرفته است.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در روز ۲۱ ژوئن روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled تمام و کمال از پایه ساخته شده و یک بازسازی کامل است. با این حال از نظر محتوایی، هیچ تغییراتی در بازی ایجاد نشده است؛ یعنی همان مراحل و جاده‌های اصلی و همان شخصیت‌های بازی قدیمی Crash Team Racing در این بازسازی وجود خواهند داشت.

می‌توان بازسازی کرش ریسینگ را چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین، چند نفره بازی کرد.

بازی مثل دیگر بازسازی‌های اکتیویژن یعنی کرش و اسپایرو، قیمتی پایین‌تر دارد. قرار است بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در روز ۲۱ ژوئن روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود.

تریلری از گیم پلی بازی منتشر شده است که به خوبی انیمیشن‌های خوب و جدید شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد. می‌توانید تریلر و تصاویر بازی را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازسازی Crash Team Racing رسما رونمایی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا