اخبار کسب و کار

مورتال کامبت ۱۱ رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی گذشته و در طول رویداد The Game Awards 2018 شاهد رونمایی قسمت بعدی مجموعه بازی‌های مورتال کامبت بودیم. بازی مورتال کامبت ۱۱ (Mortal Kombat 11) با نمایشی تریلری سینمایی و انیمیشنی، برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ رونمایی شد.

بازی قرار است در روز ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ روی چهار پلتفرم اصلی عرضه شود.

«اد بون» (Ed Boon)، مدیر استودیوی بازی‌سازی NetherRealm و کارگردان مجموعه بازی‌های مورتال کامبت، روی سن مراسم آمد تا از مورتال کامبت ۱۱ با نمایش یک تریلر رونمایی کند. این تریلر مبارزه‌ای خشن، درست در سبک و سیاق مورتال کامبت بین دو شخصیت رایدن و اسکورپیون را نشان می‌دهد. با این حال، شخصیت دیگری را هم در این تیزر می‌بینیم که طبق گفته‌ی سازندگان بازی، نقش مهمی در قصه‌ی مورتال کامبت ۱۱ دارد.

مورتال کامبت ۱۱ قرار است سیستم کاملا تازه‌ای برای شخصی‌سازی حرکات داشته باشد؛ طوری که می‌توان نسخه‌های دستکاری شده‌ای از تمام شخصیت‌های بازی ساخت. بازی هم‌چنین مثل همیشه یک بخش داستانی پر و پیمان و سینمایی را در خود جای خواهد داد.

قرار است در روز ۱۷ ژانویه سال آینده‌ی میلادی، یعنی کمی بیشتر از یک ماه آینده، یک مراسم به نام Mortal Kombat 11: The Reveal برای نمایش گیم پلی بازی برگزار شود.

تاریخ عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11 از همین حالا مشخص شده است. بازی قرار است در روز ۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ روی چهار پلتفرم اصلی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تریلر Mortal Kombat 11 را ببینید.

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post مورتال کامبت ۱۱ رونمایی شد؛ اولین تریلر بازی را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا