اخبار کسب و کار

فیلم ترسناک احضار ۳ با قسمت‌های قبلی مجموعه کاملا متفاوت است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گرچه در سال‌های گذشته شاهد اکران چندین فیلم مربوط به «جهان سینمایی احضار» (The Conjuring Universe) در سینماها بودیم اما مشخصا قسمت جدید مجموعه فیلم‌های احضار (The Conjuring series) چند سالی است که تماشاگران مشتاق فیلم‌های ترسناک هالیوودی را منتظر گذاشته است.

پاتریک ویلسون بازیگر نقش اد وارن در جهان سینمایی احضار در مصاحبه‌ای گفته فیلم سینمایی احضار ۳ با قسمت‌های قبلی این مجموعه کاملا متفاوت است‌.

دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های احضار سال ۲۰۱۶ به کارگردانی جیمز وان اکران شد. سال ۲۰۱۷ جهان سینمایی احضار یک فیلم از مجموعه آنابل به نام آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) را عرضه کرد و امسال هم شاهد اکران فیلم سینمایی ترسناک راهبه (The Nun) بودیم؛ فیلمی که منتقدان را راضی نکرد اما تماشاگران زیادی را به سالن‌ها کشاند.
از همین حالا می‌دانیم که سال ۲۰۱۹ با اکران یک فیلم جدید از مجموعه آنابل همراه است. کارگردان آنابل جدید، گری دوبرمن، نویسنده فیلم‌نامه آثار ترسناکی چون «آنابل»، «آنابل: آفرینش»، «آن» و «راهبه» است که پس از تجربه‌ فیلم‌نامه‌نویسی برای فیلم‌های ترسناک، قصد دارد اولین فیلمش را هم کارگردانی کند. پیش از این درباره فیلم جدید مجموعه آنابل که قرار است تابستان سال آینده اکران شود به نکات بیشتری اشاره کرده‌ایم.
اما سال میلادی ۲۰۲۰ بلاخره زمان اکران یک فیلم جدید از مجموعه احضار است. «احضار ۳» (Conjuring 3) برخلاف دو قسمت قبلی توسط جیمز وان کارگردانی نمی‌شود و مایکل چاوز کار ساخت این اثر را برعهده خواهد داشت. چاوز تا به حال چندین فیلم سینمایی از جمله فیلم ترسناک نفرین لیورونا (The Curse of La Llorona) را کارگردانی کرده با این وجود می‌شود گفت ساخت احضار ۳ معروف‌ترین پروژه‌ای است که او درگیر کار روی آن شده.
پاتریک ویلسون بازیگر نقش اد وارن در جهان سینمایی احضار در مصاحبه‌ای گفته فیلم سینمایی احضار ۳ با قسمت‌های قبلی این مجموعه کاملا متفاوت است‌.
صحبت‌های ویلسون که اخیرا با جیمز وان در پروژه آکوامن همکاری داشته باعث داغ‌شدن حدس و گمان‌ها درباره قسمت جدید این مجموعه شده است.
برخی از وبسایت‌ها از طرح داستانی این فیلم سینمایی اطلاعاتی منتشر کرده‌اند که البته به تایید رسمی نرسیده اما گفته می‌شود داستان احضار ۳ مربوط به مردی است که در دادگاه به جرم قتل محاکمه می‌شود اما ادعا می‌کند با اراده و خواست خود دست به قتل نزده بلکه تحت تسخیر‌ اجنه و شیاطین مجبور به این کار شده است. مشخص نیست که بخش عمده فیلم قرار است در سالن دادگاه بگذرد یا سالن دادگاه صرفا نقطه‌ای است که فیلم را به سوی فلاش‌بک‌های متعدد هدایت می‌کند و مخاطب از طریق فلاش‌بک در جریان داستان قرار خواهد گرفت.
احضار ۳ قرار است یازدهم سپتامبر سال میلادی ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

The post فیلم ترسناک احضار ۳ با قسمت‌های قبلی مجموعه کاملا متفاوت است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا