اخبار کسب و کار

شیائومی به رکورد فروش ۷۰۰ هزار پوکوفون در سه ماه رسید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق آخرین اعلام شرکت شیائومی، گوشی پوکوفون F1 که در ماه آگوست معرفی و به سرعت تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت شد، هنوز هم رکورد‌ها را جابه‌جا می‌کند. این گوشی که به پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ مجهز شده و در رده قیمتی ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد، توانسته ۷۰۰ هزار فروش در سه ماه اخیر در سراسر دنیا داشته باشد. این خبر توسط Manu Kumar Jain، معاون ارشد شیائومی، در حساب کاربری توییتر وی، منتشر شد.

Jain با اشاره به کلمه Poco که در زبان اسپانیایی به معنای «کوچک» است، اعلام کرد که جامعه کاربران پوکو در چند ماه اخیر بسیار گسترده‌تر شده است. پوکوفون F1 تنها گوشی است که با این برند عرضه می‌شود و همین گوشی به تنهایی توانسته برای شیائومی سود بسیار زیادی به همراه داشته باشد. این گوشی حتی در کشور هند توانسته پرفروش‌ترین گوشی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ لقب بگیرد.

این گوشی در کشور هند با قیمت پایه کمتر از ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد و در اروپا نیز با قیمت پایه کمتر از ۳۵۰ یورو فروخته می‌شود. مدل پایه این گوشی هوشمند به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. البته با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان این گوشی را با رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز خریداری کرد. برگ برنده دیگر این گوشی، باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است که بسیاری از کاربران را راضی نگه داشته است. ویژگی‌های دیگر مثل نمایشگر خوب و سنسور اینفرارد برای فناوری تشخیص چهره و بلندگوهای استریو، و دوربین‌های خیلی خوب، همگی از دلایل فروش بسیار خوب این گوشی به شمار می‌آیند.

منبع: GSMArena

The post شیائومی به رکورد فروش ۷۰۰ هزار پوکوفون در سه ماه رسید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا