اخبار کسب و کار

سامسونگ هم به سراغ ناچ می‌رود؛ اولین عکس از پنل گلکسی M20 منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

آنطور که خبر داریم، سامسونگ تولید گوشی‌های سری گلکسی M را در کشور هند، آغاز کرده است. سری گلکسی M قرار است جایگزین گوشی‌های سری J و سری On بشود و پیش از این هم شنیده بودیم که تمام گوشی‌های سری گلکسی M، مجهز به بریدگی یا ناچ در نمایشگر خود خواهند بود. حالا به نظر می‌رسد تولید گوشی‌های این سری رسما در کشور هند آغاز شده و از همین رو، احتمالا در روز‌های آتی، عکس‌ها و اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز خواهد کرد.

چیزی که فعلا منتشر شده، پنل شیشه‌ای نمایشگر گوشی گلکسی M20 است که در این پنل شاهد یک بریدگی قطره مانند مثل آن چیزی که در وان پلاس ۶T دیده‌ایم، شاهد هستیم. به طور کلی این اولین گوشی سامسونگ به حساب می‌آید که در نمایشگر خود، بریدگی خواهد داشت.

این نمایشگر ۵.۶ اینچی خواهد بود و آنطور که شنیده شده، سامسونگ از پنل Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده خواهد کرد. گوشی‌های سری گلکسی On که قرار است با سری M جایگزین شوند، معمولا از نمایشگرهای LCD استفاده می‌کردند. حتی گوشی Galaxy A8s که به زودی معرفی خواهد شد و از گلکسی M20 رده‌بالا‌تر به حساب می‌آید نیز به نمایشگر LCD مجهز خواهد شد. در مجموع اینکه سامسونگ ترجیح داده Super AMOLED را به سری گوشی‌های مقرون به صرفه گلکسی M بیاورد، خبر بسیار خوبی است.

گوشی سامسونگ گلکسی M20 از نظر مشخصات سخت‌افزاری، یک میان‌رده جذاب به نظر می‌آید. با توجه به بنچمارک‌ها، می‌دانیم که این گوشی به پردازنده اگزینوس ۷۸۸۵ مجهز شده است. همچنین این گوشی در دو نسخه با رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی و نسخه دیگر با رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری دستگاه نیز با توجه به شایعات، احتمالا ۳۳۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود که برای گوشی در این اندازه و با این مشخصات، مناسب است.

در بخش پشتی این گوشی نیز شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود و خبری از دوربین دوم در این بخش نیست. در قسمت جلویی دستگاه و درون بریدگی نیز یک دورین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

هنوز خبری از قیمت و زمان عرضه این محصول و به طور کل سری گلکسی M در دسترس نیست اما می‌توانیم امیدوار باشیم که اوایل سال ۲۰۱۹، شاهد عرضه این گوشی از طرف سامسونگ خواهیم بود. سیستم عامل این گوشی نیز به احتمال زیاد اندروید پای خواهد بود و با رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد. شما درباره گلکسی M20 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post سامسونگ هم به سراغ ناچ می‌رود؛ اولین عکس از پنل گلکسی M20 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا