اخبار کسب و کار

تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون‌ها

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق اعلام رسمی اپل، آیفون XR در حال حاضر پرفروش‌ترین آیفون محسوب می‌شود اما این موضوع به معنای عالی بودن وضعیت فروش آیفون‌ها نیست. در ماه‌های گذشته، گزارش‌های زیادی در رابطه با فروش پایین‌تر از حد انتظار آیفون‌ها منتشر شده است. و حالا، به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل با اتخاذ استراتژی‌های بازاریابی جدید می‌خواهد این وضعیت را بهبود ببخشد.

تعدادی از کارکنان بخش‌های مختلف بازاریابی شرکت اپل به قسمت بازاریابی آیفون منتقل شده‌اند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از کارکنان بخش‌های مختلف بازاریابی شرکت اپل به قسمت بازاریابی آیفون منتقل شده‌اند. از زمان این تغییرات، اپل با ارائه‌ی تخفیف‌ها در ازای تعویض آیفون­های قدیمی، می‌خواهد کاربران مدل‌های قدیمی آیفون را به خرید مدل‌های جدید تشویق کند. در همین زمینه می‌توانیم به یکشنبه گذشته اشاره کنیم که یک بنر بزرگ در سایت اپل قرار گرفت و در آن آمده بود کاربران آیفون ۷ پلاس در ازای تحویل آیفون خود، می‌توانند آیفون XR را با قیمت فقط ۴۴۹ دلار خریداری کنند.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه، در بخش مربوط به توضیحات آیفون‌ها است. معمولا، در کنار هر آیفون فقط یک توضیح کوتاه و لینک Learn More قرار داشت. اما حالا، به جای شعارهای تبلیغاتی، در کنار هر آیفون به مهم‌ترین مشخصه‌های آن اشاره شده است.

حالا که دیگر اپل‌ حاضر نیست آمار فروش آیفون‌های خود را منتشر کند، تنها راه بررسی این موضوع، از طریق نگاه به درآمدهای دریافتی این شرکت است. اما با توجه به اینکه اپل مرتبا قیمت آیفون‌های خود را افزایش می‌دهد، به این راحتی‌ها نمی‌توان نتایج موردنظر خود را از گزارش‌های مالی این شرکت استخراج کرد.

منبع: Phone Arena

The post تغییر استراتژی بازاریابی اپل برای افزایش فروش آیفون‌ها appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا