اخبار کسب و کار

شایعه: بازسازی کرش ریسینگ به زودی رونمایی می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بر اساس گزارشی که خبرگزاری یوروگیمر منتشر کرده، قرار است در رویداد The Game Award امسال شاهد رونمایی یک بازسازی از بازی «کرش تیم ریسینگ» (Crash Team Racing) باشیم.

انتشار شایعه‌ی رونمایی بازسازی کرش ریسینگ به دیروز باز می‌گردد. دیروز یکی از صفحات اصلی طرفداری مجموعه‌ی کرش در فیس‌بوک، عکس پروفایل خود را به پرچم معروف کرش ریسینگ تغییر داد. با این حال، این موضوع چندان به نظرمان جدی نیامد، تا اینکه امروز صبح مجری برنامه‌ی پلی‌استیشن اکسس در توییتر خود تصویری پست کرد که کاملا یادآور کرش ریسینگ بود. پیغامی هم این تصویر را همراهی می‌کرد: «ورود به گیم اواردز در روز ششم دسامبر.»

رویداد The Game Awards 2018 جمعه صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

باز هم تصمیم گرفتیم تا منتظر انتشار اطلاعات بیشتر بمانیم، تا اینکه خبرگزاری یوروگیمر با استناد به منابع خود گفت که شایعه‌ی رونمایی از بازسازی کرش ریسینگ صحت دارد و می‌توانیم در مراسم The Game Awards 2018 منتظر رونمایی این بازی باشیم.

بازی Crash Team Racing در سال ۱۹۹۹ توسط سازندگان اصلی مجموعه بازی‌های کرش یعنی استودیوی «ناتی داگ» برای کنسول پلی‌استیشن وان ساخته شده بود. این بازی در واقع تلاش سونی برای مقابله با مجموعه‌ی مسابقه‌ای کارتی نینتندو یعنی «ماریو کارت» بود؛ تلاشی که به موفقیت‌های زیادی برای سونی تبدیل شد. نبود نینتندو در مملکت ما، بازی کرش تیم ریسینگ را به محبوب‌ترین بازی مسابقه‌ای زمان خود تبدیل کرده بود و بدون شک می‌توانیم بگوییم که رونمایی از کرش ریسینگ، ارزش بیشتری برای ما در مقایسه با جامعه‌ی آشنا با ماریو کارت دارد.

بازسازی سه شماره‌ی اصلی بازی کرش بندیکوت یعنی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در ابتدا به صورت انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده بود و ممکن است این روند برای بازسازی کرش ریسینگ هم صدق کند.

می‌توانید در راستای تجدید خاطرات، ویدیویی کوتاه از کرش ریسینگ را در ادامه ببینید.

رویداد The Game Awards 2018 جمعه صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

دانلود

  • mp4

منبع: یوروگیمر

The post شایعه: بازسازی کرش ریسینگ به زودی رونمایی می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا