اخبار کسب و کار

مجانی به مدرسه علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» بروید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شاید در دنیای موازی بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، در مدرسه هاگوارتز درس می‌خوانند. آموزش جادوگری می‌بینند، سوار بر جاروی‌های قدیمی و بلند پرنده می‌شوند و به جنگ لرد ولدمورت می‌روند و حتی خود را بر مسند قدرت وزارت جادو می‌بینند. در واقع با شخصیت‌های مجموعه همذات‌پنداری می‌کنند و درگیر فضای تخیلی داستان می‌شوند.

مدرسه هاگوارتز، وزارت سحر و جادو، معجون‌سازی، دفاع در برابر جادوی سیاه، وردها و طلسم‌ها و حتی راهروهای مخفی، همه و همه یادآور دنیای تخیلی و هیجان‌انگیز «هری پاتر» است.

وقتی جی.کی.رولینگ شروع به نوشتن مجموعه «هری‌پاتر» کرد، هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد ماجراهای خیالی «هری‌پاتر» در بین کودکان و نوجوانان محبوبیت فراوانی کسب کند به طوری که کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر بشوند.

خواندن کتاب‌های هفت‌گانه‌ی دنیای «هری‌پاتر» به خودی خود دلنشین و هیجان‌انگیز است اما به واسطه‌ی داستان‌های کوتاهی که در حاشیه کتاب‌های اصلی نوشته، بیشتر با این دنیای فانتزی آشنا می‌شوید. اگر عاشق دنیای اسرار آمیز و فانتزی «هری‌پاتر» هستید، خواندن داستان‌های کوتاه از هاگوارتز به شما دید باز‌تری می‌دهد و رازهای مگو را فاش می‌کند .

داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز( هاگوارتز راهنمای ناکامل و نامعتبر )

مدرسه هاگوارتز مدرسه‌ای‌ است که توسط چهار جادوگر در قرون وسطی درست شده که در آن به آموزش فنون جادوگری می‌پردازند این مدرسه در قلعه‌ای دور افتاده بنا شده و معمول‌ترین راه رسیدن به آن قطاری است که هر سال در اولین روز سال تحصیلی دانش‌آموزان را به آن‌جا می‌رساند تمام اتفاقات و ماجراهای اسرار آمیز و جادویی مجموعه «هری‌پاتر» در این مدرسه اتفاق می‌افتد. محیط هاگوارتز بسیار مرموز و گاهی ترسناک است اما این ترسناکی به هیچ وجه کسالت بار و احمقانه نیست .

شعار مدرسه این است: «هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید» که زیر علامت مدرسه نقش بسته است. در این کتاب جی.کی.رولینگ اسرار مخفی و افسانه‌های عجیب مدرسه بریتانیایی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز را فاش می‌کند.

دانلود رایگان کتاب از فیدیبو

داستان هایی کوتاه از هاگوارتز: درباره قدرت، سیاست و اشباح مزاحم

مدرسه هاگوارتز

هری‌پاتر، مجموعه‌ای از کاراکتر‌های مثبت و منفی است که در دو جناح به نبرد با یکدیگر مشغول هستند. در سرتاسر این مجموعه شاهد جدال خوبی با بدی هستیم قدرت بین این دو جناح تقسیم شده در مجموعه هری‌پاتر دیدیم که اگر قدرت به دست افراد ناشایست مثل ولدرمورت بیفتد با جادوی سیاه همه جا را به نابودی می کشند اما نباید فراموش کرد عملی که بر اثر عشق انجام می‌شود قدرتمندترین نوع جادو در میان جادوگران است.

در این کتاب مجموعه دست‌نوشته‌های جی.کی.رولینگ را در مورد قدرت، سیاست و برای تلطیف فضا، در مورد اشباح مزاحم، مطالعه می‌کنید.

دانلود رایگان کتاب از فیدیبو

داستان‌هایی کوتاه از هاگوارتز (درباره دلاوری‌ها، سختی‌ها و سرگرمی‌های خطرناک)

مدرسه هاگوارتز

به نظر می‌رسد برجسته‌ترین ویژگی رمان‌های جی.کی.رولینگ به تصویر کشیدن جاذبه‌های سحر و جادو است.

در دنیای جادوگری برای اتخاذ تصمیم‌های شجاعانه به روحیه دلاوری احتیاج است.

در این مجموعه از دست‌نوشته‌های جی.کی.رولینگ شما درباره عشق، غم و اندوه و اعتبار همیشگی مینروا مک‌گونگال، درباره سرنوشت غم‌انگیز ریموس لوپین، درباره رفتار بی‌ملاحظه سیلوانوس کتل‌بورن و چیزهای بسیار دیگر مطالعه خواهید کرد.

دانلود رایگان کتاب از فیدیبو

The post مجانی به مدرسه علوم و فنون جادوگری «هاگوارتز» بروید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا