اخبار کسب و کار

استفاده از عکس ثبت شده با دوربین DSLR در تبلیغ گلکسی A8 استار

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استفاده از عکس‌های ثبت شده با دوربین DSLR به‌عنوان نمونه عکس‌های دوربین گوشی، خبر جدیدی محسوب نمی‌شود. بسیاری از کمپانی‌ها، از جمله سامسونگ، قبلا هم چنین کاری را انجام داده‌اند و گاهی اوقات لو رفته‌اند. به‌نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای از تجربیات خود درس نگرفته و همچنان آن‌ها را تکرار می‌کند. در بخش مربوط به گلکسی A8 استار در سایت سامسونگ مالزی، عکسی قرار دارد که در حقیقت توسط یک دوربین DSLR ثبت شده است. در همین زمینه باید به سامسونگ برزیل هم اشاره کنیم که مدتی قبل برای تبلیغ گلکسی A8، از عکس‌های Getty photos استفاده کرده بود.

بسیاری از کمپانی‌ها، از جمله سامسونگ، قبلا هم چنین کاری را انجام داده‌اند.

در صفحه گلکسی A8 استار در سایت سامسونگ مالزی، عکس‌های زیادی وجود دارد که به‌عنوان عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این گوشی به نمایش درآمده‌اند. اما این موضوع حداقل برای یکی از آن‌ها صحت ندارد. عکاس این عکس Dunja Djudjic است که این عکس را از خودش گرفته و سپس آن را در سایت‌های فروش عکس از جمله EyeEm قرار داده است. بعد از اینکه یک نفر عکس او را خریداری کرد، این عکاس تصمیم گرفت سرچ معکوس کند تا ببیند از عکس او در کجا استفاده شده. بعد از این کار، او روانه‌ی سایت سامسونگ مالزی شد که عکس او را با یک پس‌زمینه‌ی دیگر قرار داده بودند.

در این سایت شاهد دو نسخه متفاوت از این عکس هستیم که در یکی از آن‌ها پس‌زمینه کاملا شفاف و در دیگری مات است. سامسونگ مالزی با این کار می‌خواسته قدرت قابلیت بوکه دوربین گلکسی A8 استار را نشان دهد. همانطور که گفتیم چنین اتفاقی بی‌سابقه نیست و بعد از این هم مطمئنا تکرار خواهد شد.

منبع: SamMobile

The post استفاده از عکس ثبت شده با دوربین DSLR در تبلیغ گلکسی A8 استار appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا