اخبار کسب و کار

نشست خبری موسیقی پیشونی سفید/ جواد هاشمی: متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هرروز مظلوم‌تر می‌شود

رسانه نوا – عصر جمعه نهم آذرماه سالن سرنا میزبان نشست خبری موسیقی متن فیلم سینمایی پیشونی سفید بود.

به گزارش رسانه نوا، نشست خبری موسیقی متن فیلم پیشونی سفید در سالن موسسه سرنا با حضور بهنام صبوحی -آهنگساز، سیدجواد هاشمی -کارگردان و دیگر عوامل آن برگزار شد.

در ابتدای مراسم، سیدجواد هاشمی (تهیه‌کننده و کارگردان) در مراسم رونمایی آلبوم پیشونی سفید ۲ گفت: متاسفانه عرضه غیرقانونی و قاچاق فیلم‌های مختلف از طریق لوح فشرده و سی دی همچنان ادامه دارد و در چند روز گذشته حدود ۴۰ هزار سی دی کپی غیرمجاز فیلم پیشونی سفید ۱ در کشور کشف شده و امیدوارم این اتفاق برای پیشونی سفید ۲ رخ ندهد.

هاشمی ادامه داد: «دلیل ساخت قسمت دوم و سوم این فیلم علاقه کودکان به آن است، من برای ساخت فیلم پیشونی سفید خانه مادر و‌ دفتر کار خودم را فروختم چون به کار برای کودکان علاقه دارم، فیلم پیشونی سفید ۳ نیز آماده اکران است.»

بهنام صبوحی آهنگساز آلبوم پیشونی سفید نیز گفت :«من حدود ۳۳ سال است که با سید جواد هاشمی همکاری میکنم و او قطعا یکی از بهترین هنرمندان حال حاضر ایران است، قصه ساخت پیشونی سفید مربوط به قطعه ای بود که توسط مرحوم مرتضی احمدی اجرا شده بود، ما برای ساخت آلبوم پیشونی سفید ۶ سال وقفه داشتیم که دلیل این وقفه نبود بودجه ساخت آن بود.»

هاشمی با اشاره به وضعیت امروز اقتصادی مردم گفت : «فیلم پیشونی سفید ۲ هر چند در شرایط خوبی اکران نشد، این روزها بزرگترها به سختی کار می‌کنند تا در یک شرایط اقتصادی بد امکانات زندگی را برای کودکان خود فراهم کنند و در این میان ما قدردان کودکان و بزرگسالانی هستیم که برای تماشای فیلم کودک به سینما می آیند، متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هرروز مظلوم‌تر می‌شود و امیدوارم روزی مانند دهه ۶۰ کودکان ما عادت به سینما رفتن پیدا کنند.»

علی جعفری، محمد فرشته نژاد، امین زندگانی، حجت صبوحی، علی تفرشی، کریم قربانی، آلبرت آراکلیان و چندی دیگر از هنرمندان نیز در مراسم رونمایی این آلبوم حضور داشتند.

در ادامه این مراسم آلبوم موسیقی فیلم پیشونی سفید ۱ و ۲ توسط بهنام صبوحی رونمایی شد و اعلام شد که این آلبوم هم اکنون در فروشگاه‌های معتبر عرضه شده است.

نوشته نشست خبری موسیقی پیشونی سفید/ جواد هاشمی: متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هرروز مظلوم‌تر می‌شود اولین بار در رسانه نوا. پدیدار شد.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا