اخبار کسب و کار

بازی Firewatch دو هفته‌ی دیگر روی سوییچ عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بازی معروف «فایرواچ» (Firewatch) قرار است به زودی روی کنسول هیبریدی نینتندو هم قابل بازی باشد. استودیوی بازی‌سازی Campo Santo خبر داده است که تا دو سه هفته‌ی آینده می‌توانیم بازی Firewatch را روی نینتندو سوییچ بازی کنیم. در قالب یک توییت، سازندگان Firewatch اعلام کرده‌اند که در روز ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) می‌توانیم بازی اخیر آن‌ها را به صورت دیجیتالی از تمام فروشگاه‌های مختلف نینتندو تهیه کنیم.

بازی Firewatch در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ بود که برای اولین بار روی کامپیوتر عرضه شد. این بازی ماجراجویی اول شخص، بیشتر به خاطر قصه‌ی شگفت‌انگیزی که تعریف می‌کند مورد توجه قرار گرفت؛ قصه‌ای که در پایان سال ۲۰۱۶ از نشریات و منتقدان مختلفی جوایز زیادی دریافت کرد. بازی Firewatch چند ماه بعد از عرضه روی کامپیوتر، روی ایکس‌باکس وان و سپس روی پلی‌استیشن ۴ هم عرضه شد.

سازندگان Firewatch بهار امسال گفته بودند که مشغول بهینه‌سازی بازی‌شان از نظر فنی هستند تا بتوانند آن را روی کنسول نینتندو سوییچ هم اجرا کنند. به لطف نسخه‌ی سوییچ، بازی از نظر فنی بسیار پیشرفت کرده و این پیشرفت، در نسخه‌های دیگر هم اعمال خواهد شد؛ یعنی در قالب یک آپدیت شاهد اجرای بهتر نسخه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هم خواهیم بود.

استودیوی بازی‌سازی Campo Santo در رویداد The Game Awards 2017 از بازی بعدی‌شان به اسم In the Valley of the Gods رونمایی کرد. این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

The post بازی Firewatch دو هفته‌ی دیگر روی سوییچ عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا